Rødovre - Racekattens dommerfordeling

[QUOTE=FinnFrode;807186]På Rødovre Parkvej - det er den, der går mod vest fra Rødovre Centrum.
Bus 13 fra Bellahøj og Flintholm mod Glostrup går lige til døren. Det er nemt nok. :slight_smile:

Jeg kommer også som tilskuer. Du må endeligt hilse, hvis du får øje på mig - og jeg skal nok lade være at fotografere dig. :tihi:[/QUOTE]

:høhø::høhø:

Tak, Finn Frode… måske ses vi derude :inlove: …og måske lusker jeg bare rundt helt anonymt :cool2:

Tak, Finn Frode… måske ses vi derude :inlove: …og måske lusker jeg bare rundt helt anonymt :cool2:[/QUOTE]

Du kan lige vove, kan du, du HAR bare at hilse, ellers kommer du over knæet

:uha::uha:

Uha-da… bliver helt bange…

Nu får vi se, Marianne - om jeg kan finde nogen af jer :cool2:

PS…:slight_smile:
Jeg er en lille gammel madamme, mine “søde” børn siger at det snart er nemmere at hoppe over mig, end at gå udenom, kort rødt hår og vil være iført cowboybukser, en creme denim skjorte med somalier på ryggen og navnet Hellemose Somali, så ingen undskyldning for ikke at sige hej

[QUOTE=Marianne H;807499]PS…:slight_smile:
Jeg er en lille gammel madamme, mine “søde” børn siger at det snart er nemmere at hoppe over mig, end at gå udenom, kort rødt hår og vil være iført cowboybukser, en creme denim skjorte med somalier på ryggen og navnet Hellemose Somali, så ingen undskyldning for ikke at sige hej[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Du lyder …dejlig… :):)… og nem at finde :slight_smile:

Jeg har fået Britta Busse og Lone Lund til drengene ved RK :slight_smile:

Jeg har gået steward hos ham en enkelt gang, og det var en meget positiv oplevelse. Han har et rigtig godt tag på kattene og er meget afslappet uden at være langsom. Der var hele dagen en rigtig god stemning omkring hans bord, og han tog sig tid til at forklare, hvis der var noget, man ikke forstod. Så jeg synes godt, du kan glæde dig.

/Flemming

[QUOTE=Flemming;807829]Jeg har gået steward hos ham en enkelt gang, og det var en meget positiv oplevelse. Han har et rigtig godt tag på kattene og er meget afslappet uden at være langsom. Der var hele dagen en rigtig god stemning omkring hans bord, og han tog sig tid til at forklare, hvis der var noget, man ikke forstod. Så jeg synes godt, du kan glæde dig.

/Flemming[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Det vil jeg gøre så :slight_smile:

[QUOTE=Marianne H;807499]PS…:slight_smile:
Jeg er en lille gammel madamme, mine “søde” børn siger at det snart er nemmere at hoppe over mig, end at gå udenom, kort rødt hår og vil være iført cowboybukser, en creme denim skjorte med somalier på ryggen og navnet Hellemose Somali, så ingen undskyldning for ikke at sige hej[/QUOTE]

Dig vil jeg rigtig gerne hilse på. Jeg vil forsøge at kigge efter dig, men ellers er jeg hende den lille med krøller og briller, der render forvirret rundt med 2 NFO gr. IV killinger under armen :høhø:

[QUOTE=Marianne H;807499]PS…:slight_smile:
Jeg er en lille gammel madamme, mine “søde” børn siger at det snart er nemmere at hoppe over mig, end at gå udenom, kort rødt hår og vil være iført cowboybukser, en creme denim skjorte med somalier på ryggen og navnet Hellemose Somali, så ingen undskyldning for ikke at sige hej[/QUOTE]

Psssst Marianne, du kommer altså ikke til at snakke med Brazil for han har fået lov at blive hjemme - det er muligt at hans søster Akilah gerne vil snakke hun er også både somali og sorrel :wink:

Hvis vi begge er “vågne” kan det være det lykkes, jeg skal nok prøve at holde øje, som gæst er jeg jo knapt så stresset som jer udstillere :slight_smile:

Ja ja jeg ville altså skamme mig hvis jeg var dig, tænk at lade ham den lille smuksak blive hjemme, men så må Akilah jo bare ha lidt nus med hjem til ham :thumbup:

Hmm måske skulle man bare sætte et stykke papir fast på blusen, hvor der står “Kattegal” med kæmpe fede bokstaver…

Hm det lyder da mere som stedet hvor man skal lufte sin mus til ære for DHMK :smiley:

Eller printe et kattegaleskilt :smiley: