Røget makrel

Ja det jeg lige skal høre om er om der er nogen der har erfaring med om skindet fra en røget makrel er skadeligt for en katte mave?pludselig kunne jeg høre en smaske højlydt ude fra gangen og da jeg kom derud var der en som havde meget travlt. Og der havde han så været i skralderen og hugge skindet fra min frokost Uhm

Det kan undre, at det seje skind interesserer katten overhovedet. Røget mad er ikke det sundeste, men en enkelt gang i mellem sker der nok ikke noget ved en smagsprøve. Hvis han kaster op eller får mave, så ved du hvrfor - det går over, når skindet er ude aaf kroppen.

Deet er salt og røget men vores får altid tigget sig til en pæn del af selve makrellen når vi får det - og det ser det ikke ud til at de har taget skade af. Det er selvfølgelig ikke noget de skal ha’ for tit :slight_smile:

Nej men det var sandelig heller ikke mening han sku ha noget af det :frowning:
Men han smagte lidt i aftes af selve kødet måske derfor han tog skindet

Han får højst en omgang dårlig mave, vil jeg tro.
De kan altså være nogle værre banditter, de kattedyr. Nogen gange tænker jeg på hvorfor i alverden jeg overhovedet fik den tåbelige idé at anskaffe mig katte :? Men vi kan jo ikke undvære dem alligevel :klappekat: