Røntgen af lungerne i går

Jeg fik røntgenfotograferet mine lunger i går p.g.a.
at jeg har hostet i 2½ mdr.
Når man er opereret for brystkræft - og kræften bryder ud igen -
er første sted det går hen lungerne :frowning:

Jeg skulle vente 2 uger på svar.

Jeg ville ikke være bekendt at ringe til min ældste søn, som er neurolog på samme sygehus - og spørge -
fordi han skulle gå ind på en anden læges domæne.

Min søn har lige ringet med besked - der er intet på lungerne. :slight_smile:

Nu sidder jeg og græder af lettelse -
og jeg som ellers går i denne rædselsfulde verden dagligt;
men også i mit arbejde græder og smiler jeg med patienterne.

Tak…fordi jeg må dele min glæde med jer -
Det er så naturligt for mig…da jeg er meget på Kattegale -
og deltager i sorger og glæder.

Det lyder da utroligt med den ventetid :? Da jeg for nylig fik røntgenfotograferet mine lunger, fik jeg at vide, at min læge ville få besked samme eftermiddag (fik det gjort kl. 9 om morgenen).

Men godt, at der ikke var noget at komme efter :slight_smile:

:wehu::pompom::wehu::pompom::wehu::pompom::fantatisk::fantatisk:

Hvor det glæder mig, der ike var noget at se på dine lunger. Jeg kan godt forstå du græder af glæde, men lige om lidt så skinner solen ekstra meget på dig idag og frem over, bare fordi du er så glad.:):slight_smile:
Kærlig hilsen Elin

Mona hvor er jeg glad for at høre der ikke var noget på dine lunger, jeg vidste jo at du er en frisk pige.
Jeg kan godt forstå at du græder af lettelse, og godt at du ikke kom til at vente to uger på svar, det havde næsten ikke været til at holde ud.
Mange hilsner Lisbeth

Hvor er det bare fantastisk at høre Mona :wehu:
Og jeg som lige sad med mine keddelige studiebøger - det var noget af en glædelig nyhed her midt på dagen :ok:

Hvor er det bare super godt at høre :flag: :flag:… Så skinner solen igen :thumbup::thumbup:

DEJLIGT nyt på sådan en skøn dag:hjerte:

Hvor må det være en lettelse for dig:thumbup:

-likeit

Lad os lige skåle på den, Mona :skål:

Hvilken dejlig nyhed at gå pinsen i møde med.

:kram:

Hvor er det en dejlig nyhed Mona :thumbup: :tak:

De kan simpelthen ikke være de ventetider bekendt :thumbdown:

:kram:

dagens bedste nyhed Mona!!!

:kram: :kram: :kram: :kram: :kram:

Selvom jeg er meget enig med Regitze og blot kunne trykke på enigknappen så vil jeg allivegel skrive det er dagens bedste oplysning.
Din hoste er sikkert bare en virus som du slås med såvel som jeg slås med den OG dÈT hvert eneste forår.
Det er samme parole hvert år i marts, april og maj. Dette år troede jeg, jeg slap, men næh ned…jeg render nu rundt med en forkølelse der suser rundt, i hele kroppen. Så er det ørene der siger plonk, så er jeg tyk i halsen og så sidder det i pandehulerne og lige nu har jeg elastikker i bronkierne.
Jeg ved godt jeg ER sart når det gælder luftvejene fordi jeg er lungeopereret og mangler nederste lungelap og noget af højre lunge, men det er fisme enormt træls alligevel
SUPER med det gode resultat :ok: Husk at fejre det med en Bailey eller grøn the iaften :tihi:

[quote=kamikaze;189320]Selvom jeg er meget enig med Regitze og blot kunne trykke på enigknappen så vil jeg allivegel skrive det er dagens bedste oplysning.
Din hoste er sikkert bare en virus som du slås med såvel som jeg slås med den OG dÈT hvert eneste forår.
Det er samme parole hvert år i marts, april og maj. Dette år troede jeg, jeg slap, men næh ned…jeg render nu rundt med en forkølelse der suser rundt, i hele kroppen. Så er det ørene der siger plonk, så er jeg tyk i halsen og så sidder det i pandehulerne og lige nu har jeg elastikker i bronkierne.
Jeg ved godt jeg ER sart når det gælder luftvejene fordi jeg er lungeopereret og mangler nederste lungelap og noget af højre lunge, men det er fisme enormt træls alligevel
SUPER med det gode resultat :ok: Husk at fejre det med en Bailey eller grøn the iaften :tihi:[/quote]

Kæreste Brita…:wehuu:
Hvor er det træls - som jyderne siger.
Jeg ønsker for dig, at det snart er ovre.

Jeg er så rørt over, at du også tager dig tid til at skrive til mig.
Om I søde mennesker vidste, hvor lykkelig jeg er for jeres omsorg.

Det bliver en blanding af Bailey med grøn te…smiler glad

Dejlig nyhed at få :wehu::wehu::wehu:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Mona-pige…

Tusind tak, fordi du deler din glæde med os.

:tak::tak:

Hvor er jeg glad på dine, din familie, missernes og dine venners vegne - sikke dog en vidunderlig besked at få.

:inlove::inlove::inlove:

Nyd livet, Mona… nu skal du ikke gå og vente i uvished…

:wehu::wehu::wehu:

[quote=Mona Jensen;189340]Kæreste Brita…:wehuu:
Hvor er det træls - som jyderne siger.
Jeg ønsker for dig, at det snart er ovre.

Jeg er så rørt over, at du også tager dig tid til at skrive til mig.
Om I søde mennesker vidste, hvor lykkelig jeg er for jeres omsorg.

Det bliver en blanding af Bailey med grøn te…smiler glad[/quote]

Søde Mona , hvordan i alverden smager det :uha:… Hmm , jeg ville nu foretrække Bailey alene :thumbup::thumbup:

ALLE burde smage Grøn the med enten enebær eller tranebær. Det smager virkelig godt. Om det KAN blandes med sprut, ved jeg ikke…det var vist en vits fra igårs chat :tihi:
Forøvrigt mener jeg bestemt man har fundet ud af grøn the er gavnlig for en del ting bl.a. er det kolesteroldæmpende og så er det ingen garvesyre i.
Sidst jeg var ved tandlægen spurgte jegOM hun kunne se jeg drak the. Overhovedet ikke var svaret. Og jeg der i hvert tilfælde drikker 4-5 store krus om dagen.
Der er al mulig grund til at drikke grøn the :ok:

Jeg drikker også grøn the , det skulle være så sundt og hjælpe både på det ene og andet :p… Men helt godt syntes jeg nu ikke det smager -høhø

Kæreste Kaja…:wehuu:
Jeg ved det ikke endnu - men jeg giver gerne en rapport.

Det er noget Kamikaze-Brita har lokket mig til. :klapper:

Dejligt :thumbup: - sikke en lettelse for dig og familien :knuser: