nu kender jeg intet til sådan en støvsuger, men helt god er den da åbentbart ikke, når man nu skal vælge en ekstra forsikring fordi man helt sikkert får brug for den, til de penge vil jeg da så mene der er andre alternativer på markedet til billigere penge
Jeg kommer i et par hjem, hvor der er hhv hund og kat og robotstøvsuger
Og ærligt, så synes jeg simpelthen ikke den kan erstatte en almindelig støvsuger…
Den er uden tvivl smart til at tage det grove i hverdagen, men så er det også sagt. Den er i min optik for dårlig til at tager hjørner, og helt inde ved listerne ligger der også fnuller, når den har været der.
Så jeg får aldrig sådan en
[QUOTE=DK Sugieh;753825]Jeg kommer i et par hjem, hvor der er hhv hund og kat og robotstøvsuger
Og ærligt, så synes jeg simpelthen ikke den kan erstatte en almindelig støvsuger…
Den er uden tvivl smart til at tage det grove i hverdagen, men så er det også sagt. Den er i min optik for dårlig til at tager hjørner, og helt inde ved listerne ligger der også fnuller, når den har været der.
Så jeg får aldrig sådan en :)[/QUOTE]
Gitze - Hvad er det nu, den der fire års forsikring, dækker den sliddele - filtre, batteri, børster, etc.? For det står der på Jane’s link at den 2 års garanti ikke gør?
Jeg får en i julegave i år (manden og jeg giver den til os selv) - en Roomba 534 Elite Pet til 1995 og fri fragt Købt hos hjem.dk (og blev leveret i løbet af 1½ dag ).
534 kan ikke programmeres - det mener jeg, at 555 kan. I den anden tråd - som du også selv har henvist til - beskriver Churchtown sine erfaringer med begge modeller. Hun er gået over til 534 efter at have haft 555.
Jane: Jeg tror, at 555 uden Pet er uden Aerovac (som jeg ikke helt præcist ved, hvad er - men det er vist en særlig stor beholder med en speciel sugemotor ??). 534 Pet har vist “kun” en særlig stor beholder uden speciel motor, - men den har også et eller andet specialredskab til at rense børsterne for dyrehår.
Men alt det ved jeg ikke noget om endnu - jeg må jo først pakke den op til jul
[QUOTE=PiaR;754465]Jeg vil nu hellere have Samsungs nye robotstøvsuger.
Den koster 2.700 kr i Elgiganten, og den virker langt mere rafineret end Roomba’en.[/QUOTE]
gør det ALDRIG - jeg havde den på prøve i 14 dage fordi en af mine var til rep og det er det argeste bæ jeg har prøvet… kørselsalgoritmen var håbløs -. der var store pletter den aldrig fik taget, sugeevnen var mindre end roombaen og den stoppede KONSTANT
roombaen er meget mere hårdfør når det handler om langshårskatte-hjem
alle sliddele undtagen batterier - batterier er normalt ikke dækket… kun hvis de er slidt inden for 6 md - det er de hos mig, så jeg har god glælde af dem
grunden til at 4 års forsikring er super er at jeg har 7 langhårs dyr . det er den trodsalt ikke designet til, og så er det rart at kunne få nye gratis dele med forsikring hele tiden!!!
Forsikringen her har tjent sig hjem 10 gange mindst,…,., ikke fordi det er dårligt udstyr, men fordi jeg driver rovdrift på det… jeg er meget ond ved mine støvsugere
hvis det kun bruges til det de er designede til, så holder de nærmest evigt… min mors kører på 4 år uden så meget som et filterskift
[QUOTE=Battlestar;754639]gør det ALDRIG - jeg havde den på prøve i 14 dage fordi en af mine var til rep og det er det argeste bæ jeg har prøvet… kørselsalgoritmen var håbløs -. der var store pletter den aldrig fik taget, sugeevnen var mindre end roombaen og den stoppede KONSTANT
roombaen er meget mere hårdfør når det handler om langshårskatte-hjem
alle sliddele undtagen batterier - batterier er normalt ikke dækket… kun hvis de er slidt inden for 6 md - det er de hos mig, så jeg har god glælde af dem
grunden til at 4 års forsikring er super er at jeg har 7 langhårs dyr . det er den trodsalt ikke designet til, og så er det rart at kunne få nye gratis dele med forsikring hele tiden!!!
Forsikringen her har tjent sig hjem 10 gange mindst,…,., ikke fordi det er dårligt udstyr, men fordi jeg driver rovdrift på det… jeg er meget ond ved mine støvsugere
hvis det kun bruges til det de er designede til, så holder de nærmest evigt… min mors kører på 4 år uden så meget som et filterskift[/QUOTE]
Åhh du må ikke sige alt sådan noget, en Roomba har stået meget højt på min ønskeliste i meget længe, og der er desværre ikke udsigt til at få en
[QUOTE=Battlestar;754639]gør det ALDRIG - jeg havde den på prøve i 14 dage fordi en af mine var til rep og det er det argeste bæ jeg har prøvet… kørselsalgoritmen var håbløs -. der var store pletter den aldrig fik taget, sugeevnen var mindre end roombaen og den stoppede KONSTANT
roombaen er meget mere hårdfør når det handler om langshårskatte-hjem
alle sliddele undtagen batterier - batterier er normalt ikke dækket… kun hvis de er slidt inden for 6 md - det er de hos mig, så jeg har god glælde af dem
grunden til at 4 års forsikring er super er at jeg har 7 langhårs dyr . det er den trodsalt ikke designet til, og så er det rart at kunne få nye gratis dele med forsikring hele tiden!!!
Forsikringen her har tjent sig hjem 10 gange mindst,…,., ikke fordi det er dårligt udstyr, men fordi jeg driver rovdrift på det… jeg er meget ond ved mine støvsugere
hvis det kun bruges til det de er designede til, så holder de nærmest evigt… min mors kører på 4 år uden så meget som et filterskift[/QUOTE]
Ja, for jeg har jo 2 langhårskatte… Og 2 korthårs… (pt så 3 ekstra killinger, der sviner godt )
Men er de nemme at snakke med forsikringen når det er? Kræver det bare en mail/et opkald, eller skal man til at sende til frem og tilbage, eller?
[QUOTE=Eife;754928]Ja, for jeg har jo 2 langhårskatte… Og 2 korthårs… (pt så 3 ekstra killinger, der sviner godt )
Men er de nemme at snakke med forsikringen når det er? Kræver det bare en mail/et opkald, eller skal man til at sende til frem og tilbage, eller? :)[/QUOTE]
roombaen skal afleveres og får skiftet del…
alternativet til at undvære sin roomba er at droppe forsikringen og selv skifte delene - det er som oftest hele børste-sektionen der ryger og er man fingernem, så er det lige til at skifte
jeg har aldrig haft problemer, men man undværer den i 3 uger…
Gitze - Ok, afleveres hvor? Jeg mener, hvis man nu køber den via nettet som det link du viser? Skal den så tilsendes dem? Eller har de en fysisk butik? (Vi har ikke bil, så både det at komme på posthus og tage ud i en butik, er ikke altid så nemt)
Hvis robotten skal indsendes, er adressen (kun efter aftale og udfyldt formular):
Witt A/S - Gødstrupvej 50, 7400 Herning, mrk. iRobot serviceværksted
Kopi af købskvittering, den elektroniske formular og evt. mailkorrespondance vedlægges. Robotten sendes forsvarligt indpakket. Gerne i originalemballage.
Hvis robotter modtages til service uden udfyldt Witt-serviceskema og købskvittering, vil det medføre et servicegebyr på kr. 400. Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og faktura på servicegebyret betales før robotten bliver serviceret/returneret.
Den normale behandlingstid fra vi modtager din robot på serviceværkstedet er 10-14 dage - dog vil du ofte modtage den før.