Nu kunne jeg i gallerie-kategorien se, at der er mange der samler kattefigurer.
Og at der er lidt interesse for Rosina Wachtmeisters figurer
Jeg ved ikke, om der er nogen der kender serien med stjernetegn.
Men her er et link
Nu kunne jeg i gallerie-kategorien se, at der er mange der samler kattefigurer.
Og at der er lidt interesse for Rosina Wachtmeisters figurer
Jeg ved ikke, om der er nogen der kender serien med stjernetegn.
Men her er et link
Jeg er fristet!! De er faktisk rigtig pæne:)
Mange tak for tippet - jeg tror jeg vil give mig selv jomfruen i fødselsdagsgave.
Altså, helt ærligt Felis det kan du ikke være bekendt, jeg har rigeligt at bruge penge på -engel:fløjte::fløjte:
Er lige gået i chok…
Hvis en 12,5 cm. stjernetegnsfigur koster 289,95 så har jeg jo for en KÆMPE sum af Rosina W. Katte herhjemme… FÅÅÅRRRRRKKKKK (undskyld mit sprog)
Har sådan en lille figur og en STOR og en mellem…
Kan man få lavet forsikringer på sådan noget for er da lige før de skal have special forsikring (hehe)
Ejj spøj til siden… er godt nok vildt med de priser… vidste godt det stod i en pæn slum penge men det er da helt vildt.
I Arnhem i påsken (holland) var jeg på udstilling og der så jeg en alm. pakke servietter med Rosina W. på til 25 Euro… det er jo helt vildt!!!
[quote=Vandoll;249632]Er lige gået i chok…
Hvis en 12,5 cm. stjernetegnsfigur koster 289,95 så har jeg jo for en KÆMPE sum af Rosina W. Katte herhjemme… FÅÅÅRRRRRKKKKK (undskyld mit sprog)
Har sådan en lille figur og en STOR og en mellem…
Kan man få lavet forsikringer på sådan noget for er da lige før de skal have special forsikring (hehe)
Ejj spøj til siden… er godt nok vildt med de priser… vidste godt det stod i en pæn slum penge men det er da helt vildt.
I Arnhem i påsken (holland) var jeg på udstilling og der så jeg en alm. pakke servietter med Rosina W. på til 25 Euro… det er jo helt vildt!!![/quote]
Stjernetegnsfigurerne er altså billigere end visse af de andre RW kattefigurer på den størrelse, for nogen af dem koster altså 470,-.
Er der nogen, der kender disse ørenringe og ved, hvor store de er?
http://www.rikkitikkishop.dk/Ørestikker_carlo___sølv-p-2822.html
[quote=Charlotte Oeh.;249744]Er der nogen, der kender disse ørenringe og ved, hvor store de er?
Dine øreflipper kommer til at hænge nede på knæene :klapper:
Nej jeg ved det ikke, men de er da utrolig søde.
Hvilke forretninger udenfor online verdenen fører Rosina Wachtmeister?
[quote=KKH;249746]Dine øreflipper kommer til at hænge nede på knæene :klapper:
[/quote]
:klapper: …det er jo lige præcis det, jeg frygter
[quote=Charlotte Oeh.;249744]Er der nogen, der kender disse ørenringe og ved, hvor store de er?
http://www.rikkitikkishop.dk/Ørestikker_carlo___sølv-p-2822.html[/quote]
Næ, desværre er der ikke mål på tingene.
Og jeg kan kun finde en side hvor der er mål på brocherne derfra, og det hjælper jo ikke meget
Og så fandt jeg det alligevel 2 x 1½ cm
http://www.catart.de/.cms/Rosina_Wachtmeister_Katzen_Ohrstecker_Carlo_gold/255-1-877