Roskilde Dyrskue 2012

Så er det den tid på året, tiden er kommet til at tilmelde Roskilde Dyrskue, der dette år finder sted 8-10 juni.

Tilmelding skal ske fra www.mis-dyrskue.dk og prisen er igen i år 100 pr bur (dobbelt bur)

Reglerne er de samme som internationale udstillinger mht. vaccinationer, alder og diegivende hunkatte, og man skal være medlem af en Felis Danica, Tica eller CFA klub og have stamtavle på katten. Der er flere detaljer på hjemmesiden.

Der er åbent for tilmelding frem til 1 maj, men vent ikke for længe da vi max kan presse 30-32 bure ind i hallen.

:juhu:

:juhu: Man må tilsyneladende ikke medbringe sturdies:? Så må man jo støve burgardinerne af :wink: Jeg forventer ikke at være indlagt på hospital i år, så I slipper ikke for mig:høhø:

Nope, for når vi sætter burende så bliver de sat sammen med strips, så kun alm bure.

Jeg har reserveret 1 dobbeltbur om lørdagen :slight_smile:

Det bliver min (og familiens) debut på Roskilde Dyrskue. :slight_smile:

Fint nok :slight_smile:

Så har jeg booket et bur lørdag og søndag.

Hele familien glæder sig :wehu::wehu::wehu:

Ærgeligt at det kun er racekatte der må vises frem, ellers kunne jeg have slæbt Spotty med den ene af dagene.

Ja, desværre er det kun racekatte.

Jeg fik en hjerneblødning og har tilmeldt 1 bur alle 3 dage:blegne:

Så er der booket bur Søndag :slight_smile:

Jeg fik ikke lige læst alt med småt :ups:

Så jeg har frejdigt bestilt 4 publikumsbilletter pr. dag. Familien skal jo med :tihi: Nu må vi se, ellers er jeg aftager for evt. ubenyttede billetter.

Så har vi reserveret bur lørdag og søndag :slight_smile:

Skal I have 1 bur lørdag og søndag, kan nemlig se at der er kommet 2 mails med tilmeldinger

Ja, bare et hver dag.

Så sletter jeg bare den ene mail :wink:

[QUOTE=Wijelo;811869]Jeg fik ikke lige læst alt med småt :ups:

Så jeg har frejdigt bestilt 4 publikumsbilletter pr. dag. Familien skal jo med :tihi: Nu må vi se, ellers er jeg aftager for evt. ubenyttede billetter.[/QUOTE]

Øh, hvad? Jeg har bestilt 5 biletter? Vi er jo 5 :?

Sakset fra siden:
Der udleveres max. 2 billetter pr. bur, pr. dag, samt 1 parkeringstilladelse.

[QUOTE=PiaR;811883]Sakset fra siden:
Der udleveres max. 2 billetter pr. bur, pr. dag, samt 1 parkeringstilladelse.[/QUOTE]

:uha:

Jamen vi er da 5, og så vidt jeg har hørt koster det en formue at komme ind.

Jamen vi er da 5, og så vidt jeg har hørt koster det en formue at komme ind.[/QUOTE]

formue dækker ikke…

Billetpriser 2012 er som følger:

Voksen Kr. 110,00
Børn Kr. 40,00 (8 - 14 år)
Pensionist Kr. 110,00

Familiebilet Kr. 260,00 (2 voksne & 3 børn)

Partoutkort Kr. 200,00 (Voksen)
Partoutkort Kr. 70,00 (børn 8 - 14 år)