Roskilde dyrskue næste weekend

Vi tager på Roskilde dyrskue lørdag i næste weekend. I år lader vi køerne blive hjemme. Xander og en af mine NFOungdyr skal med.

Er der andre der skal afsted?

Jeg kommer lørdag! :yah:
Men kun som tilskuer… :slight_smile:

Jepper - jeg støver et par Aby’er af til om lørdagen:-)

jeg er tilskuer - men torsdag før det går løs

PP og jeg plejer at tage derned dagen før det starter og hilse på alle dyrene - det er meget sjovere at snakke med folk dagen før og følge deres forberedelser og se dyrene… for der har folk meget mere tid til at snakke med os…

og især ungerne der er med og passer på deres dyr - det er SÅ hyggeligt at snakke med dem for man får alenlange forklaringer på alting :slight_smile:

Hvis jeg bliver rask, vil jeg meget gerne derned.

Jeg har ikke været til dyrskue siden jeg var barn - og det var jo ikke i forgårs. :tihi:

Vi har også overvejet at komme og kigge.
Jeg har heller ikke været på dyrskuet siden jeg var barn.
Og der var jeg så lille at jeg slet ikke husker noget fra det.:tihi:
Så håber på godt vejr.
Hilsen Lisbeth

Jeg skal ikke til dyrskue i år, har ellers været der i mange mange år.
De seneste år på heste-nettet.dk’s stand, men vi deltager ikke som udstillere mere.

Michael og jeg tager i stedet til Weber Camp i Give på TopCamp Riis.

Sidste år var jeg der hele weekenden, for jeg havde min stand i kattehallen.
Kommer ikke i år, for kører til Jydeland med Andrea’s gallakjole (som jeg forhåbentlig er blevet færdig med til den tid :S) på fredag og kommer først hjem lørdag aften.

[quote=Skattekat;382486]Sidste år var jeg der hele weekenden, for jeg havde min stand i kattehallen.
Kommer ikke i år, for kører til Jydeland med Andrea’s gallakjole (som jeg forhåbentlig er blevet færdig med til den tid :S) på fredag og kommer først hjem lørdag aften.[/quote]

Så kan du da lige kigge forbi om søndagen, kan du :smiley:

Jeg kommer både lørdag og søndag med drengene (én pr. dag, så frøkenen ikke skal være alene hjemme)

Jeg og Thane deltager om søndagen :slight_smile:
Bliver helt mærkeligt… har været afsted næsten hvort eneste år de sidste ca 10 år - men det er første gang jeg selv har en kat med…

Jeg kommer lørdag som tilskuer og søndag med et par af dyrene, tror det bliver mine to drenge, men er faktisk ikke helt sikker endnu.
Ved i hvordan det foregår med dyrlæge indtjek osv…??

[quote=Heidi;383714]Jeg kommer lørdag som tilskuer og søndag med et par af dyrene, tror det bliver mine to drenge, men er faktisk ikke helt sikker endnu.
Ved i hvordan det foregår med dyrlæge indtjek osv…??[/quote]

Der er ikke noget dyrlægecheck - udover gældende vaccinationer :slight_smile:

Ja, var lige inde og læse på det, må have nattevagtshjerne, for det har jeg da godt læst en gang før :wink:

Vi plejer at komme derned; da min bedre halvdels job sponserer foder til hestene plejer vi at få et par fribilletter.
Er lidt i tvivl om vi når det i år, måske søndag.
:slight_smile:

HOV…hørte jeg ikke nogen vrinske…

:hyp: :klappekat: :surfer: Go…go…go…

-what

Har lige været inde og læse lidt om Roskilde Dyrskue.

Hold da fast, der er alene tilmeldt 350 heste - og i alt er der tilmeldt 1.500 dyr…

:slight_smile:

Det er godt nok mange dyr - det kan jo snildt tage 4-6-8-10 timer at gå rundt derhenne og få bare lidt af det hele med - så mon ikke, man skulle iføre sig lidt fornuftigt fodtøj og lade stilletterne blive hjemme ??

:fin:

Dyrskuet er en heldagsforestilling - ingen tvivl om det :slight_smile:
Der er simpelthen så meget at se på og opleve…

Udstillerne plejer at være vældig søde til at “take-turn” med at passe på hinandens katte, sådan at vi får tid til at gå lidt rundt…

[quote=Ann K;385632]
Dyrskuet er en heldagsforestilling - ingen tvivl om det :slight_smile:
Der er simpelthen så meget at se på og opleve…

Udstillerne plejer at være vældig søde til at “take-turn” med at passe på hinandens katte, sådan at vi får tid til at gå lidt rundt…[/quote]

:wehuu:

Ja, det kan jeg næsten regne ud - for jeg kan selv bruge adskillige timer på et loppemarked, som snildt kunne ligge i et lille-bitte hjørne af dyrskuet…:høhø:… men jeg er sikker på, at der er masser af steder hvor man kan indtage både frokost og aftensmad… uhm… bare tanken om DUFTEN af en masse grillet, krydret, lækkert kød… det må HELT sikkert være værd at stå i køer for en halv times tid…

:savle: :savle:

HUSK FAKTOR 25 !!!

Det er lige sådan en dag, man bliver brændt fuldstændigt af - for man tænker slet ikke over, at man går lige i den brændende sol - når der er så meget spændende at se til

-waytohot

Jeg har også meget mod min vilje besluttet at tage en meget tynd hvid langærmet t-shirt på - og lange bukser… gid f***** havde det…

for vi kører fra mig kl 12 - så er vi der kl 13 - det er der det er allerværst

jeg husker sidste år - der var indtil flere der kunne have været på grill-menuen flere steder… er du vimmer folk blev forbrændte

[quote=Battlestar;385637]Jeg har også meget mod min vilje besluttet at tage en meget tynd hvid langærmet t-shirt på - og lange bukser… gid f***** havde det…

for vi kører fra mig kl 12 - så er vi der kl 13 - det er der det er allerværst

jeg husker sidste år - der var indtil flere der kunne have været på grill-menuen flere steder… er du vimmer folk blev forbrændte[/quote]

:fin::fin:

Dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygtig pige… hellere end tynd, hvid bluse og et par dejligt, luftige lange bukser end en slem forbrænding…

Rigtig god fornøjelse til jer alle - håber på en dejlig update med lidt billeder af kreaturerne…

:tak: