Rotter på loftet

…Eller i hele huset! :uha:

FØJ!!

hvor er det klamt, og hvor er de rotter store!! :S

Hvor klamt! Der må have været noget galt med konen

Det er sindssygt ulækkert! Tænk hvor mange sygdomme sådan nogle kloakrotter bærer rundt på!

Er fuldstændig enig med ovenstående indlæg - megaklamt… og hende beboeren må da mindst have haft roterende rotter på loftet… eller måske været syg med demens eller lign.

FØJ !!

Apropo dette indlæg, så zappede jeg rundt på kuk-kassen igår aftes og kom forbi et amerikansk program af den slags hvor folk samler alt muligt sammen. Der var stabler af alt mulig lort over det hele, der var lavet stier så man kunne komme rundt, møgbeskidt over det hele, og her rendte der så ikke rotter rundt men mus, der var musel*rt over det hele … og de var fuldstændig ligeglade med kameraet.

Det er da rigtig synd for den dame…men for pokker hvor er det ulækkert.

Stakkels små døde rotter…

Aj ok… selvom vi har rotter herhjemme, er de i bur så de skider ikke over det hele og gnaver gulvet op L Det er nok lige at overdrive at ha’ dem gående løs på dén måde.

Men derfor bli’r jeg nu alligevel trist over det billede med alle de døde rotter :frowning:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;929001]Stakkels små døde rotter…

Aj ok… selvom vi har rotter herhjemme, er de i bur så de skider ikke over det hele og gnaver gulvet op L Det er nok lige at overdrive at ha’ dem gående løs på dén måde.

Men derfor bli’r jeg nu alligevel trist over det billede med alle de døde rotter :([/QUOTE]

Så er jeg ikke den eneste!

Stakkels kone - hun har vel ikke vidst, sine levende råd og har på en eller anden måde måske holdt af dyrene.

Der er jo også nogle, der holder hunde og katte, hvor de ødelægger alt og besørger over det hele.

[QUOTE=Eva;929013]Så er jeg ikke den eneste!

Stakkels kone - hun har vel ikke vidst, sine levende råd og har på en eller anden måde måske holdt af dyrene.

Der er jo også nogle, der holder hunde og katte, hvor de ødelægger alt og besørger over det hele.[/QUOTE]

Tja, så er vi tre, der synes, det er synd… :frowning:

Men jeg har jo også selv haft tamrotter - og synes, at rotter er nogle skønne, sjove og intelligente små kræ.

Selvfølgelig går det ikke at ha’ dem som ‘husdyr’ på den dér måde - men som nævnt før ville det jo være lige så klamt, ulækkert og uhygiejnisk hvis det var en kæmpe flok katte, marsvin, kaniner eller whatever…