Rotterne / PerleGumperne

Her er så Perle’s babyer. De er kun 3 dage gamle på billederne - men hovedet har rettet sig. De ser utrolig lange ud, når de lige er født. Det er i grunden ret facinerende, så hurtigt det går :slight_smile:

Drengen

og s’følig pigen.

Mange hilsner

Gitte

sikke nogle fantastiske farver den lille pige har - de er da helt uimodståelige de to !!

Tak Gitze:)

Ja hun er smuk i farverne - lige som Perle. Har også lige forklaret stopklodsen, at hun bliver her. :inlove:

Kh Gitte

Hold op hvad vil du dog med sådanne nogle grimlinger :slight_smile:

Det var da dejligt at det endelig lykkedes at få små perler.

Kan godt forstå at du beholder hende. Hun er da en MUST have. :slight_smile:

Awwww stort tillykke med dem. De er da for kære! :wehuu:

Åårh manner! :inlove:

De er søde -love

[quote=Mig og Mille T;96402]Hold op hvad vil du dog med sådanne nogle grimlinger :slight_smile:

Det var da dejligt at det endelig lykkedes at få små perler.

Kan godt forstå at du beholder hende. Hun er da en MUST have. :)[/quote]

Aiii - det er jo ikke kun små Perler - dem har jeg jo haft - det er små PerleGumper - og de er et must have…:smiley:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de søde :savle::wehuu:

Nåååååååååååååååååååårh :wehuu::wehuu:

Nuuurh. -wehuu -wehuu -wehuu

Gitte Stort Tillykke med de små de er umodståelige :slight_smile: kan godt forstå at du beholder tøsen andet ville være for dumt!

Nååå små dejlige missebørn, hvor er de søde.
Knus Elin

Hold op hvor er de nuder og sikke flotte farver den lille pge har.

Tusind tak Lise. Ja det vil nok være tåbeligt ikke selv at beholde hende - men lad os se, hvad hun bliver for en.

Hun kan ihvertfald spise. I dag er det en uge siden, de kom til verdenen. Hun har næsten fordoblet sin fødselsvægt, som var 108 gr - i dag vejer hun 213.

Gump Jr. har “kun” taget 77 gram på i alt. :slight_smile:

Gitte

Ej altså Gitte, bliver hun hos dig? Så er Perle jo nød til at komme til mig, hvem skal ellers ligge på min hovedpude sammen med Gumpen i fremtiden gggggg Nej, det forstår jeg godt, hun ser lovende ud. Det gør de begge nu, men ham den bette fyr har jo for lidt hvidt gg

Små bette tingester - stort tillykke med dem :slight_smile:

Hvis du skal have Perle - så skal jeg have Gumpen…g

Men lad os nu se, hvad der skal ske med den lille pige. Hun har jo lidt for meget pels til mig…g

Ojh, hun er smuuuuuk - flere fotos :bebe: Også af ham :bebe: