Jeg tænkte på, om nogle af jer ved om man kan købe den nye fra Royal Canin, som hedder: CALM - billigt? Synes desværre ikke lige jeg kunne finde den på: nutrecare.co.uk - Ville bare være lækkert hvis jeg kunne få den bestilt “ude fra” også. - Det er så dejlig nemt.
[quote=Sheer;270943]Pludselig føler jeg mig helt med på hvorfor varm mælk med honning virker beroligende. Jeg synes det er fantastisk hvad RC laver af produkter.
Vil du ikke fortælle om du synes det virker, når du har prøvet det?[/quote]
Det kan du tro at jeg vil - Jeg kan dog nok først vende tilbage om 2-3 uger - Min dyrlæge sagde at der ville kunne gå 2 uger før end man kunne se en forbedring!
Personligt ville jeg hellere vælge Zylkene end RC Calm (men nu ville jeg så heller aldrig fodre fast med RC-foder :)) På den anden side er fordelen ved Zylkene, at man kan fortsætte på det foder, katten nu én gang har det bedst på.
Angående MedicAnimal, så kan det godt være at de har fodret selv om det ikke er på deres hjemmeside. De er utrolig flinke til at forsøge at få fat i fodderet til en hvis blot man sender en mail og spørger.
Jeg købte hos dem sidste gang jeg købte fodder. Jeg ville gerne have noget RC brite fodder, hvilket ikke er på deres hjemmeside. Jeg skrev en mail til dem, og de fandt det til mig… -Dejligt…
Jeg har nu fået svar fra både nutrecare og medicanimal - Ingen af dem har det - Medicanimal er rigtig søde, og har spurgte rundt omkring ingen har det. De spørger efter flere oplysninger, for bedre at kunne hjælpe mig og finde produktet - De er sq søde!!
Så jeg søger stadig efter billigt sted at købe det. - Det er også sjovt, hvis det “kun” er her i Danmark, at det ikke er andre steder - De sider fra royal canin jeg har kunne finde på engelsk, har ikke haft det …