Royal Canin calm - Hvor?

[quote=pivnu;272525]Tyskerne burde have det: http://www.royal-canin.de/katze/produkte/beim-tierarzt/vet-diet/calm.html
Og det kunne jo også godt fås på tierarzt24.de[/quote]

Hov ja, det kunne det, men det kunne ikke betale sig, det er samme pris som her hjemme! :slight_smile:

Tak for linket!

Kimilla… har du prøvet foderet…

Jeg har, og er ikke glad for det, tjo det virker… men et par af mine fik tør pels og hud…
Det er nok fordi at fedt% er lav…

Så jeg vil helle give Zykline

Hvor køber man det der zykline ??

de kan du købe hos din dyrlæge

eller på www.viovet.co.uk - det er ca. halv pris :slight_smile:

[quote=Hanne P;330827]Kimilla… har du prøvet foderet…

Jeg har, og er ikke glad for det, tjo det virker… men et par af mine fik tør pels og hud…
Det er nok fordi at fedt% er lav…

Så jeg vil helle give Zykline[/quote]

Hej Hanne. - Jeg prøvede det, og det var ingen succe. Intet hjalp det på hende. - Men efter jeg stort set er skiftet 110% over på Acana, Orijen & Applaws, så har hun ikke mange nervøse træk/Så let at skræmme. - Hun farer ikke sammen over en lille lyd længere. - Og det er super dejligt!

Hvor længe må man fodre med det?

Med RC Calm?

Til evig tid, går jeg ud fra. Hvis man stopper efter en kortere periode og katten så vender tilbage til den gamle adfærd, kan man starte op igen og fortsætte livet ud.

Det er i hvert fald, hvad man kan med Zylkene og eftersom det så vidt jeg ved er samme aktive præparat, kan jeg ikke forestille mig det skulle være anderledes.

Jeg skulle bruge det som fuldfodring til Diamond hvis det virkede. - Blev ikke fortalt jeg skulle stoppe på noget tidspunkt i hvert fald.

Desværre virkede det ikke en dyt - Men heldigvis ser det du til at svaret var: Acana, Orijen & Applaws. Yes

Ja Calm fra RC - I har svaret - for altid. Tusind tak:-)