Royal...næsten 7 mdr

Så er Royal 7 mdr om en uge. :slight_smile:

Og han er den dejligste missemand man kunne ønske sig :hjerte:

Godt du skriver, at han er en god kat - for han ser da godtnok vrissen ud :høhø:

Måske er han bare ikke vild med at være fotomodel, men vil hellere lege med de andre katte ??

Og om ikke så længe, så opdager han, at der er forskel på drenge og piger - og så får han slet ikke tid til at være model :tihi:

PS Han er skam en fin kat, som jeg godt kan forstå, at du er stolt af :hjerte:

[QUOTE=Eva;1185571]Godt du skriver, at han er en god kat - for han ser da godtnok vrissen ud :høhø:

Måske er han bare ikke vild med at være fotomodel, men vil hellere lege med de andre katte ??

Og om ikke så længe, så opdager han, at der er forskel på drenge og piger - og så får han slet ikke tid til at være model :tihi:

PS Han er skam en fin kat, som jeg godt kan forstå, at du er stolt af :hjerte:[/QUOTE]

Du kan tro at han er sød og noget af det kærligste som findes :hjerte: …selvom han ser lidt vrissen ud…men sådan er det jo med de maine cooner :smiley:

Ja, tiden nærmer sig…men jeg er sikker på at han stiller op til foto alligevel :tihi:
Han er virkelig en…ja, en rigtig god’dreng :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1185572]Du kan tro at han er sød og noget af det kærligste som findes :hjerte: …selvom han ser lidt vrissen ud…men sådan er det jo med de maine cooner :smiley:
[/QUOTE]

Ja, de nye MCO’er skal, af en eller anden årsag se sure ud og have meget store ører, hvem har egentlig bestemt det ?

Det er absolut ikke for at fornærme hverken dig eller Royal…men jeg har én gang før oplevet at en katterace jeg havde, nemlig de gamle Colorpoints med næse blev ændret, dog til det ekstreme, det er jo ikke tilfældet med de nye MCO’er !
Jeg bliver bare så ked af det, hver gang man ændrer noget på den race jeg har.

Men han har en flot og lækker farve:-)

Jeg synes billeder af fx Knaldperlen er så gode, fordi han ser så mild og venlig ud…ligesom mine MCO’er gør. Men de bliver så mine sidste MCO’er. :frowning:

Han er blevet rigtig voksen i udtrykket. Og sikke nogle labber, han har! :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1185577]

Det er absolut ikke for at fornærme hverken dig eller Royal…[/QUOTE]

Det synes nu ellers at lykkes så ganske raffineret og vellykket for dig.
Mage til indlæg skal man da lede længe efter.

Har du ikke lært, at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde mund?

Hvor ER han bare lækker! Smukke øjne, og så er jeg bare helt vildt med de store fusser :slight_smile:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er han vidunderlig Lisbeth !

Han passer bare SÅ godt til sit navn, for han ser da helt bestemt Royal ud - og jeg glæder mig til at se hans smukke killinger :slight_smile:

Og sikke da en hale - den gad jeg godt at sidde og nusse. :wehuu:

Han er en lækker missemand, og sikke en hale :wehuu:

Hvor ER han bare skøn :hjerte: Kan lige forestille mig de store poter daske til én, hvis man har noget, han også godt kunne tænke sig :smiley:

Han er bare dejlige :hjerte:

Personligt er jeg vild med de gigantiske tufser han har…dem kunne jeg godt bruge timer på at nusse / nulre.

[QUOTE=DK SismoCats;1185847]Han er bare dejlige :hjerte:

Personligt er jeg vild med de gigantiske tufser han har…dem kunne jeg godt bruge timer på at nusse / nulre.[/QUOTE]

Arh…så havde du jo snart slidt dem af :tihi:

[QUOTE=PiaR;1185707]Det synes nu ellers at lykkes så ganske raffineret og vellykket for dig.
Mage til indlæg skal man da lede længe efter.

Har du ikke lært, at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde mund?[/QUOTE]

Tak Pia :slight_smile:

Jeg ved ikke hvor Sim Sim får det fra…men…hun må jo være noget ved musikken…Royal har bestemt ikke større ører end de andre maine cooner vi har…og mere bøs ser han heller ikke ud…og han er da af gamle linier…men…Sim Sim ved nok bedre…