Royal

Lidt foto af Royal…han er skøøøn :hjerte:
Han er på opdagelse overalt hele tiden…skarpt forfulgt af de andre her :tihi:

Et skønt sind han også har, spinder så snart man rører ham…i nat vågnede jeg ved at han krøb ind til mig og spandt højlydt :hjerte:

Haha, sådan ser bladene på mine paradistræer også ud :høhø:

Hvor er det morsomt at se de andre følge efter ham i passende afstand - er de nogen bangebukse? :slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Tillykke med ham Lisbeth - hvor er han dejlig !

Han ser ud til at have selvtilliden i orden - sådan som han inspicerer huset både ude og inde.

Hvæser de andre slet ikke af ham ??

Silke ville gå AMOK, hvis der kom en ny ‘trussel’ i huset :tihi:

[QUOTE=galath;1163096]Haha, sådan ser bladene på mine paradistræer også ud :høhø:

Hvor er det morsomt at se de andre følge efter ham i passende afstand - er de nogen bangebukse? :)[/QUOTE]

Ha ha…ja, der er altid bidt i de blade :høhø:

Nogle er lidt bange for ham…men de fleste er så nysgerrige og følger ham overalt :høhø:

Tillykke med ham Lisbeth - hvor er han dejlig !

Han ser ud til at have selvtilliden i orden - sådan som han inspicerer huset både ude og inde.

Hvæser de andre slet ikke af ham ??

Silke ville gå AMOK, hvis der kom en ny ‘trussel’ i huset :tihi:[/QUOTE]

Tak :smiley:
Jo, han har en god selvtillid…men bliver lidt bange når hundene gør, men det er dog allerede blevet meget bedre nu :smiley:

Der er et par som hvæser og absolut ikke skal snakke med ham…f.eks Monopoly…jeg har hørt ham sige til Royal flere gange…Skal du ikke snart hjem :tihi:
Men…dem som er lidt usikre på ham holder sig bare laaangt væk fra ham …og om et par dage er der ro igen :smiley:

sikke fin han er ligner han ikke Kalle ?

Tak :slight_smile:
Måske lidt…og alligevel slet ikke :slight_smile:
Royal er blå og Kalle er sort smoke :slight_smile:

Men jeg tror at han ligner Kalle’s sind…og det er bestemt ikke at kimse af :høhø:

Jeg tror han er en lille ballademis - det ligner han :høhø:

Men med alle de artige katte, du ellers har, så trænger du også til sådan èn :tihi:

[QUOTE=Eva;1163113]Jeg tror han er en lille ballademis - det ligner han :høhø:

Men med alle de artige katte, du ellers har, så trænger du også til sådan èn :tihi:[/QUOTE]

Det tror jeg også at han er :høhø:

Ja, det bliver helt mærkeligt med en bølle…det er vi ikke vant til her :tihi:

Åhh han er skøøøøøn :hjerte:
Den måde han går rundt i gården med de andre lige i hælene og alligevel har han halen lige i vejret…han har altså bare selvtilliden i orden :høhø:
Dejlige billeder!

[QUOTE=HeroldDesign;1163121]Åhh han er skøøøøøn :hjerte:
Den måde han går rundt i gården med de andre lige i hælene og alligevel har han halen lige i vejret…han har altså bare selvtilliden i orden :høhø:
Dejlige billeder![/QUOTE]

Ja…mon han leger …Kongens efterfølgere med dem :høhø:

Hvor er han fin!

Har slet ikke fanget I skulle have ny… stort tillykke :slight_smile:

Sikke en fin bette fyr :hjerte:

Det er ikke mange mm nogle af dem lader ham gå foran :tihi:

:wehuu:

Han ser noget barsk ud :wink:

Hvor er han flot og selvsikker. :hjerte:

Stort tillykke med ham :flag: - og må han bibringe alt, hvad I ønsker. :slight_smile: