Royalt bryllup - igen

Så skal der også være kongeligt bryllup i England.

Tænk, at det så er 30 år siden, Diana (som 20-årig) blev gift med ham med de store, røde ører,
hendes søn er ikke så tidligt på færde, men han vil nok alligevel ikke risikere at blive pebersvend. :tihi:

Jeg håber, det går bedre for William, end det gjorde for hans forældre.

Hehe ja, der sker en del inde for de kongelig for tiden :slight_smile: Det bliver spædende at se hvad mary og frederik får, er det ikke her til Januar at hun har termin?

Held og lykke Kate!! - den families brylupper er jo ikke kendt for at være så lykkelige igen :S

Nemlig, jeg fandt også den her: :slight_smile:
“Fødslen forventes at finde sted på Rigshospitalet i løbet af januar måned 2011”.

Det har du så evig ret i. De kunne godt bruge lidt held nu. :ok:

Nu tror jeg så også, der er stor forskel på Diana - hvis primære styrke lå i hendes “stamtavle” - og Kate, der dels er universitetsuddannet og dels har været kærester med William i 9 år, hvor hun har haft god chance for at opleve både kongehuset og pressen på nært hold :slight_smile:

Ihh det bliver da så spændende at se hvad de får :slight_smile: Tænk sig hvis hun får en prin og en prinsesse mere :wink:

Jeg tror, du har ret.
Diana kom jo noget hurtigt ind i det, og det er nok en fordel at kende den ‘indvendige’ side af kongehuset
før man gifter sig ind i familien. - Måske især i England… :cool: