Rule # 1.. you do not talk about

:wink:

//youtu.be/Dfc2LXiWoDU

Tossekillingerne har fjottet sådan rundt her midt om natten… og jeg mangler et liv så jeg gav mig selvfølgelig til at filme dem L

Aaaajjjj… copyright min bare !

/Mette

:snydt:

“Denne video indeholder materiale fra WMG, som har blokeret den af ophavsretslige årsager.”

Hvor ville jeg dog gerne kunne have set den video :fløjte: :muhaha:

Jeg kan desværre ikke se dem :frowning:

Øv bøv da!!! :frowning:

:snydt:Øvvvv …

-HVAD?!

Aj for FANDEN da… så er det musikken de får ondt i r*ven over. Øjeblæk…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;732515]-HVAD?!

Aj for FANDEN da… så er det musikken de får ondt i r*ven over. Øjeblæk…[/QUOTE]

Ja, det tænkte jeg nemlig osse - copy-righted musik…

Det mærkelige er at jeg godt selv kan se den. Alts¨å når man tænker på HVOR Meget copyrighted materiale der ligger på YouTube, så virker det fandme underligt at de blokerer en video bare fordi man har brugt et REMIX af musikken fra Fight Club. Men nu har jeg erstattet musikken med noget jeg SELV har lavet. Så kan de jo prøve at copyrighte DET :stuck_out_tongue:

Så altså linket er fjernet og HER er den nye:

//youtu.be/xvRRdwEZiLw

og den sku’ MEGET gerne virke nu…

:lol: det gør den :slight_smile: Hvordan kan man vælge andet end siatalere, når man skal have kat :slight_smile: kæææææft de er dejlige :slight_smile:

Hvor er han en lille sprællemand, ham Ibbermand :hyp::hyp:

MEGET! Men Stevie holder sig nu heller ikke tilbage. Ozzy er lidt mere… forsigtig… men det sker RET jævnligt at vi har tre siatalere flyvende rundt om ørene på os… Så er det bare med at dukke sig og holde på hat og briller L

Tak, det er også en yndet sport for abyssiniere her i huset :uha: Og det der med at dukke sig er ikke engang løgn, når de kommer flyvende ud i køkkenet og uden at sætte farten ned lige mellemlander på køkkenbordet på vej op oven på skabene :surrender1: Man skal ikke have alt for meget opvask til at stå på bordet, for det bliver den ikke ved med :høhø:

Yay!! :slight_smile:

Ib ligner en piratfisk! :tihi:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;732564]Yay!! :slight_smile:

Ib ligner en piratfisk! :tihi:

/Mette[/QUOTE]

LIGNER? :lol:

Der må være noget pirat ovder ham. Først mener KartoffelChips at han lyder som en pirat når han spiser og nu synes du han ligner en piratfisk…

Pirat-Ib… Mmm det lyder nu sjovere med Prins… :wink:

Ja, og du er selv ude om det, når du begynder at vifte med legetøj, efter at balladen har lagt sig… :wink:

Men en dejlig video kom der ud af det - første del er ren fribrydning med alt, hvad der hører til. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;732574]Ja, og du er selv ude om det, når du begynder at vifte med legetøj, efter at balladen har lagt sig… :wink:

Men en dejlig video kom der ud af det - første del er ren fribrydning med alt, hvad der hører til. :D[/QUOTE]

Jamen det var jo den klassiske “Katte fjoller rundt i hele og halve timer. Mennesket henter kamera. Katte finder ud af at de bli’r filmet og lægger sig til at sove” -og det blev lidt … tyndt L så derfor GG

Helt enig. Dejlige billeder - og hjemlige! Her ser det ligesådan ud. En brun og en hvid der muler hinanden (og en med bedre manerer… ;)) At de to kamphøner er tre år og burde være rolige damer, rager dem langsomt :stuck_out_tongue:

Hvor er de herlige - og Stevie har da aldeles glemt, at han syntes Ib var både dum og grim til at begynde med. :høhø:
Hvis du spørger ham nu, så var det HANS idé at Ib skulle flytte ind, det havde I mennesker intet at gøre med.

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper: