Rumle og Jerry er allerbedste venner

Og så håber jeg, at diasshowet af dem virker, hvis I klikker på dette link:
http://www.kattegale.dk/galleri/display … eshow=5000

Billederne fortæller vist mere end ord -forelsket

Nårr de er dejlige -love -love
Og dias sjowet virker.

Ihh hvor er det altså dejligt at se 2 så gode venner -forelsket

Jeg vil også have en ven der slikker mig ren :S Or not -hæhæ

Nåhh…Hvor er de søde sammen -forelsket

Jeg kan også godt love dig, at vi er glade for at Rumle er så vild med at blive slikket på, for Jerry er VILD med det og slikker på alt og alle :smiley:

Sikke nogen pragtfulde billeder af nogen ret så skønne katte

Hvor er de bare SUPER DEJLIGE may-Britt -forelsket -forelsket -forelsket Hvor er det dejligt at se hvor gode venner de er blevet, man bliver helt varm om hjertet -love

Dejlige billeder. -forelsket
Hvor er det dejligt at se på, når sådanne venner bare har det så skønt sammen -love -love -love

Åhh hold da op May-Britt, det er sand kærlighed.

Sikke en fryd at se dem sammen… hvor er de skønne!!! -forelsket

Første klasses råhygge. Er du klar over der faktisk kunne have ligget ca. 10 abyer på samme plads. Er det ikke værd at overveje -sorry

Nej hvor er de dog bare skønne og flotte,begge to.De er vist venner for livet,ser det ud til.
-forelsket -forelsket -forelsket
-forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er de dog SKØNNE -lovelove [oregonian_bear9.gif] -love -bear -kramer

Mange tak til jer alle - de er virkelig glade for hinanden. Rumle ser bare altid ret så pjusket ud, efter alle de slikketure af Jerry. Men de nyder det helt vildt begge to. Og er der nogen af de andre der bare kikker lidt forkert på Rumle, stiller Jerry sig imellem. Jerry er vennen over alle venner og den helt store fredsskaber. Da Rumle flyttede ind gennembankede han Jerry de første dage uden Jerry gjorde noget som helt i forsvar. Fra dag 3 var de uadskillige… -forelsket -forelsket

Nååååååårh hvor er det bare nogle skønne billeder

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Åh May-Britt.

Det er jo lige det her jeg ønsker for min Aslan!

Ja, det er virkelig også dejligt Mai, men forvent det ikke. Det er kun Rumle og Jerry, der har det sådan sammen. Det er kun disse to som bevidst lægger sig tæt på andre … og helst hinanden :slight_smile:

Malou og Aslan havde det sådan, men de var jo også søskende.

Men jeg kunne virkelig godt unde Aslan at få sådan et forhold igen.

Det kunne jeg bestemt også - og også dig. Man bliver så glad og blød indeni, når man ser det -forelsket

Hvor er de bare skønne May-Britt, Og sikke de hygger sig sammen.

Jeg glæder mig til det lykkedes at komme på besøg og se alle dine skønne katte

Hvor er det nogle dejlige billeder og modellerne er heller ikke så ringe…nej faktisk er de rigtig dejlige… -forelsket

Og billedet med opvaskemaskinen…hvor er det bare godt… -høhø