Russisk oversættelse - kan du hjælpe?

jeg har været med i en russisk artikel vedr. birmaer for nogle måneder siden - har den fine artikel, men hold nu op det er total umuligt at vide hvad de har bragt af mit interview i den…kan du have tid til at oversætte nogle linier for mig? det er ikke særlig meget, men for en jyde ser det jo bare uoverskueligt ud

Heidi og co

Har du prøvet Google Translate?

det er en pdf fil jeg har, og jeg kan desværre ikke markere, så jeg kan kopiere det…

Mon ikke Birthe kan nok russisk, for at kunne hjælpe dig :?

Jeg kender en halv-russer, jeg ved ikke hvor meget russisk hun selv kan, men måske hun har forbindelser? Hvis altså ikke Birthe kan :slight_smile:

Send det til mig på mail [email protected] så skal jeg se hvad jeg kan gøre, sikkert ikke selv, men så kender en anden der kan :slight_smile:

ej hvor er I fantastiske - takker mange gange… jeg sender lige til dig Birte - det haster ikke med oversættelsen

KH

Hej, jeg kan måske hjælpe dig hvis du har brug for det stadigvæk :wink:

takker - hvor er du sød Kacka - jeg har netop sendt til Birte, så må jeg benytte mig af dig, hvis Birte ikke kan hjælpe alligevel? eller hun syntes du skal have tjansen?

HEidi, godt nok med et sjovt Nowakowski efternavn, men det er ikke russisk ;O)

Jamen Kaska, du må meget gerne gøre det, jeg skal sende det til en jeg kender for at få det oversat :slight_smile:

Havde russisk i 2 år i gymnasiet - så det er meget begrænset, hvad jeg kan! Og det jo altså 15 år siden nu :surrender1:

En af mine veninder er russer, så send mig en e-mail (ikke PB) med det, så skal jeg se ad. Hun kan sikkert give en skitse i en håndevending :slight_smile:

Min mail [email protected] :slight_smile:

Har sendt det til dig. Det som Heidi siger er det hvor der står XH

takker til jer - jeg afventer lige Birthes gestus først - hader selv når andre sætter en masse i gang med andre, som jeg også blevet spurgt om ;O)

PS jeg kan oversætte dansk til Jysk hvis nogle har brug for det

[QUOTE=Con Meo;730667]takker til jer - jeg afventer lige Birthes gestus først - hader selv når andre sætter en masse i gang med andre, som jeg også blevet spurgt om ;O)

PS jeg kan oversætte dansk til Jysk hvis nogle har brug for det[/QUOTE]

Jeg har sendt det til Kacka så hun kan forsøge før jeg vidersender til en veninde. :slight_smile:

det er bare super - takker Birthe og Kacka - sikke samarbejde—warwwww

:smiley: :smiley: :smiley:

Jeg kigger på det, men ikke lige nu … da jeg skal i seng nu :stuck_out_tongue:

Har sendt det til dig :slight_smile: