Rynke er flyttet

[quote=Buffy;237583]Ihh, en skøn padde og sikke et fint nyt hus. :wehuu:

Kan han ikke spise købegrøntsager om vinteren- altså broccoli, blomkål osv. eller nøjes han så bare med pellets og urter ?[/quote]

:slight_smile: :slight_smile:

Jo, han kan godt spise købegrønt om vinteren - men jeg har faktisk været utrolig heldig altid at kunne finde lidt grønt til ham.

De urter jeg har købt skal blandes i evt købegrønt for at være sikker på, at han får fibre nok.

:inlove:

Hvordan så med pelsplejen hos sådan en Rynke-dreng? :fin:Er den til at overskue? :tihi:

:sshh: :sshh: :sshh: :sshh:

Hvis du LOVER ikke at sige det til nogen - så havde han faktisk hår der var en mammut værdig da jeg købte ham… men jeg skrawede hele skidtet af ham - for jeg gidz altså ikke sådan noget pjat med at vaske og fønne sådan en pels…

:uha::uha::uha:

[quote=Therese;237588]:sshh: :sshh: :sshh: :sshh:

Hvis du LOVER ikke at sige det til nogen - så havde han faktisk hår der var en mammut værdig da jeg købte ham… men jeg skrawede hele skidtet af ham - for jeg gidz altså ikke sådan noget pjat med at vaske og fønne sådan en pels…

:uha::uha::uha:
…[/quote]

Jeg forstår! :smiley: Indimellem er det ok at vælge de nemme løsninger…

WOW et fint hjem, men 70cm lang sikken en basse så er det ligefør han skal have eget værelse:tihi:

Spiser han kløver for så vil jeg gerne låne ham :tihi: for jeg har rigeligt af den slags:ups:

[quote=Lord Byron;237689]WOW et fint hjem, men 70cm lang sikken en basse så er det ligefør han skal have eget værelse:tihi:

Spiser han kløver for så vil jeg gerne låne ham :tihi: for jeg har rigeligt af den slags:ups:[/quote]

:savle::savle::savle:

Ja, han kan godt lide kløver…

:savle:

Ja, han kan godt lide kløver…

:savle:[/quote]

kan jeg så låne ham i et stykke tid… så kan du få ham hjem når han er færdig :tihi:

:uha::uha::uha:

Naaaaaaaaaaaaaaaarj, jeg kan ikke undvære ham - vi sover i ske hver nat, sammen med Silke…

:sorry:

øhhh sover i så i antik skabet

:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:

Hvor er han fin - og sikke et lækkert palads. -wehuu -wehuu

Ej Therese, har du stoppet ham ind i et gammelt skab :uha:

[quote=Lord Byron;237707]:øhmm: øhhh sover i så i antik skabet :øhmm:

:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:[/quote]

:fin: :fin:

Ja-da… alle tre… det er lidt trangt, men hvor der er hjerterum er der husrum…

:høhø:

-surrender
-surrender

Ja------ men det er kun midlertidigt, jeg skal have bygget et endnu større hus til ham - og så vil jeg have mit skab tilbage !

:høhø:

Han ser ud til at nyde sin nye lejlighed :slight_smile: