S*t*ns k*llinger!

Her til morgen kl.4 vågnede jeg med et brag :uha: Troede sq jeg havde indbrud i min lejlighed !! Turde ikke gå ud af sovevælelset af skræk - godt mine børn var på weekend hos deres far !!

Nå men jeg samler mod til mig efter et stykke tid :yikes: sked nærmest grønne grise, men går ud i stuen (køkken og stue hænger lidt sammen) og hvilket syn møder mig ?? Paya sidder plantet på gulvet foran det høje skab - ja det var sq som om hun klappede i poterne af bare glæde, og Mathilde var ved at tømme 3. hylde - hun ledte efter dåsen med tun !! Det var åbenbart tid til en meget tidlig morgen snack !! :argh::argh::argh::argh::argh::argh::argh:
For satan hvor jeg kogte indeni - og mokkerne gloede bare på mig som om " Heldigt-du-lige-stod-op-nu-for-vi-er-faktisk-ved-at-dø-af-sult"
Skålen med tørfoder havde de ikke rørt :argh::nix:
Så de fik deres tun og der blev ro !!

:lol:

:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:

[QUOTE=Rikke N;1044845]
Så de fik deres tun og der blev ro !![/QUOTE]

Og dermed lærte de så, at smadre indbo kl. 4 om morgenen, leder til guf fra moar :stuck_out_tongue:

/Mette

Don´t tell me about it :argh:

:lol:
Lyder som dengang mine “kom til” at vælte stigen i gangen og den ramte hoveddøren :uha: Da troede jeg også at nogen var ved at sparke døren ind… :tihi: -LOL

De er nogle bisser de kræ - nu kan jeg jo godt grine af det men fuuuuuck hvor var jeg bange :yikes:

… men på positiv siden er det da godt det ikke var indbrud :ok:

:wink:

Der var da indbrud i det høje skab… :?:gruble::tihi:

De søde misser ville jo bare tage selv uden at være til ulejlighed, så du kunne få lov at sove længe… :høhø:

:high5:

Jeg kan lige se det for mig, hvordan den ene sidder og hepper på den anden.

LOL Nu hvor overskriften er rettet kan man så sidde og undre sig over om der skal stå killinger eller kællinger :klapper:

Eller kyllinger, nu det snart er påske:p

Eller kyllinger… :stuck_out_tongue: