Så blev alle mapperne færdige :)

Så blev jeg færdig med mine egne tre mapper. Er ret godt tilfreds med dem, så nu kan jeg få igang med de tre der skal laves “ud af huset”

Hvis andre er interesserede laver jeg gerne. De koster 40kr for en elastikmappe, og jeg vil også afprøve om det kan laves på en ringbindsmappe, og hvis det kan det, så vil det også være muligt at få lavet sådan nogen. Prisen på ringbind kendes ikke endnu.

Smokey:

Lavet på en grå mappe

Cooper:

Lavet på en brun mappe

Qalla:

Lavet på en lyserød mappe

hvor er de bare super flotte, du er for god

tak skal du have :slight_smile:

De er rigtigt flotte!

Tak Marie :smiley:

De er vildt fede… Hvor har du fået inspiration til tegningerne?

når jeg søger på nettet… eller hvis jeg ser et billed eller en plakat et sted, eller en tattovering eller noget i tv eller på film…

Har du tegnet kattene selv helt fra scratch ?
Katten på Smokeys mappe er helt vildt fed … faktisk så fed, at jeg kunne tænke mig den som tatovering :thumbup:

[QUOTE=Skattekat;1114632]Har du tegnet kattene selv helt fra scratch ?
Katten på Smokeys mappe er helt vildt fed … faktisk så fed, at jeg kunne tænke mig den som tatovering :thumbup:[/QUOTE]

Nej hvis jeg ikke selv finder på det jeg tegner så har jeg noget inspiration liggende ved siden af så det er tegnet fri hånd men med et billed ved siden til at støtte mig.

[QUOTE=Skattekat;1114632]Har du tegnet kattene selv helt fra scratch ?
Katten på Smokeys mappe er helt vildt fed … faktisk så fed, at jeg kunne tænke mig den som tatovering :thumbup:[/QUOTE]
hihi tænkte det samme om mappe 3 - den ville være super på min læg :slight_smile:

Kan rigtig godt lide Qallas :slight_smile:

Personligt er jeg helt vild med den på coopers mappe, synes den er så rar for øjnene og nogle skønne kanter.

[QUOTE=ThildeL;1114647]Kan rigtig godt lide Qallas :)[/QUOTE]m

tak :slight_smile:
det var uden tvivl den hurtigste at lave af de tre.

Hvordan laver du dem :?

Er de tegnede eller :?

[QUOTE=DK Mammarazzi;1115224]Hvordan laver du dem :?

Er de tegnede eller :?[/QUOTE]

Dem sidder jeg og bruger min. 4 timer pr mappe på at lave, og ja de er tegnede i hånden, siddende ved mit spisebord.

Ok vidste ikke om det var et program på pc’en :slight_smile:
Så er det lige meget - Min ide vil tage alt for lang tid for dig så :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1115232]Ok vidste ikke om det var et program på pc’en :slight_smile:
Så er det lige meget - Min ide vil tage alt for lang tid for dig så :)[/QUOTE]

Hvad er din ide da?

Jeg ville gerne have mit logo på mapper, men det er jo et kæmpe arbejde at sidde og tegne det på hver mappe :slight_smile:

Hvordan er det nu dit logo ser ud?
Og hvor mange mapper drejer det sig om? Elastikmapper eller Ringbindsmapper?

[QUOTE=Helene C;1115238]Hvordan er det nu dit logo ser ud?
Og hvor mange mapper drejer det sig om? Elastikmapper eller Ringbindsmapper?[/QUOTE]
Det ser sådan ud :slight_smile:

Det skulle være 5 mapper i alt.
Man kan da ikke tegne på ringbind, kan man :?
De er jo lidt ruflede i det

[QUOTE=DK Mammarazzi;1115241]Det ser sådan ud :slight_smile:

Det skulle være 5 mapper i alt.
Man kan da ikke tegne på ringbind, kan man :?
De er jo lidt ruflede i det[/QUOTE]

Jeg tegner med sprittush så jo det burde bestemt kunne lade sig gøre så længe man lader det tørre ordentligt.

Der er godt nok mange små detaljer i selve katten, men jeg kan godt prøve og lave de mapper til dig.

Jeg laver dog ikke med farve, jeg bruger udelukkende en sort tush i forskellig tykkelse.
Jeg ville så tegne katten almindeligt op, og så ville jeg lave det mørkegrønne i logoet sort samt teksten.