Så blev burgardinerne færdige

Så blev de færdige, og hvis jeg selv skal sige det, blev de ret flotte:ups:

Kattene hjalp ikke, som de havde lovet, men hyggede sig istedet ved poolen…

hvor er de blevet flotte!!!

Tak! Det er lidt svært at se dem ordentligt uden bur, men man får da en fornemmelse :slight_smile:

Super flotte! Er det lyse ensfarvede baggardin?

Wauv,de er blevet flotte,glæder mig til at se dem på udstilling:D

Nyder de små,deres pool i varmen:D

Tine

Ja det lyse er bag og side-gardiner. Toppen og pyntegardiner er brokadestoffet, og bundtæppet er nervøs velour med pladevat :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;923173]Wauv,de er blevet flotte,glæder mig til at se dem på udstilling:D

Nyder de små,deres pool i varmen:D

Tine[/QUOTE]

Ja de gør :slight_smile: De plasker lidt i det og tager en tår af det indimellem :slight_smile:
Måske får jeg slet ikke brugt gardinerne:ked:, for jeg har lige fået at vide af killingernes opdrætter at de nok ikke skal hverken til Vamdrup eller Køge, og jeg skulle have kørt med dem :frowning:

[QUOTE=Theomilou;923178]Ja de gør :slight_smile: De plasker lidt i det og tager en tår af det indimellem :slight_smile:
Måske får jeg slet ikke brugt gardinerne:ked:, for jeg har lige fået at vide af killingernes opdrætter at de nok ikke skal hverken til Vamdrup eller Køge, og jeg skulle have kørt med dem :([/QUOTE]

Jamen der er en flok sjællændere der tager til Vamdrup om lørdagen, måske du kan følges med dem? De har skrevet i tråden om Vamdrup :slight_smile:

Og Køge tror jeg helt bestemt du kan finde et lift til :slight_smile:

Tak, Eva. Det vil jeg da lige kikke på. Jeg ville jo frygtelig gerne have brugt de gardiner :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;923178]Ja de gør :slight_smile: De plasker lidt i det og tager en tår af det indimellem :slight_smile:
Måske får jeg slet ikke brugt gardinerne:ked:, for jeg har lige fået at vide af killingernes opdrætter at de nok ikke skal hverken til Vamdrup eller Køge, og jeg skulle have kørt med dem :([/QUOTE]

Om ikke andet samler jeg alligevel Eva og Smaug op på Ølby st,så hvis du kan komme med s-toget med katte osv
Ellers er der sikkert andre herfra som kører:D

Tine

Sikke flotte gardiner du har lavet.

Det ville da være synd, hvis du ikke kan få dem brugt…:slight_smile:

Det er blevet rigtig flot! :smiley:

Ja, og de er i øvrigt rigtig flotte,det glemte jeg lige at skrive før :slight_smile: Du må altså lige tage et billede sf dem,når du får dem i brug :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;923207]Om ikke andet samler jeg alligevel Eva og Smaug op på Ølby st,så hvis du kan komme med s-toget med katte osv
Ellers er der sikkert andre herfra som kører:D

Tine[/QUOTE]

Du skal nåske lige skrive til hvilken udstilling du mener? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;923227]
Du skal nåske lige skrive til hvilken udstilling du mener? :)[/QUOTE]

Pjat Eva,Maja er da tankelæser,så hun ved udmærket godt at jeg mener udstillingen i Køge:p

Tine

Wow hvor er de PÆNE! Det har du gjort godt!

[QUOTE=skoglund;923296]Pjat Eva,Maja er da tankelæser,så hun ved udmærket godt at jeg mener udstillingen i Køge:p

Tine[/QUOTE]

:klapper:

Tak! Jeg har fået hjælp af en veninde som er håndarbejdslærer så jeg var i gode hænder :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;923296]Pjat Eva,Maja er da tankelæser,så hun ved udmærket godt at jeg mener udstillingen i Køge:p

Tine[/QUOTE]

Jaaah, men det er jeg ikke. Og jeg var nysgerrig og ville også gerne vide det :høhø:

:wehu:Jeg kommer til Køge alligevel.
Er lidt spændt på at se om de hænger rigtigt…:?

Nu har jeg godt nok skrevet at gardinerne var færdige…meeen, der mangler faktisk de hægter de hænger i. Sådan nogle man også bruger i frakker osv.
Dem jeg købte i stof2000 viste sig at være for små :frowning: og det var de største de havde.
Er der nogen der ved hvor man kan købe de store, 22 mm.?