Så blev C-kuldet født

Tak Finn Frode… :slight_smile: Ja, de gemmer sig godt ved mors mave…

Jeanette: Ja, det er de sluppet godt fra - så det kiksede ikke for Kiksen denne gang… :smiley:

:smiley: :flag: Tillykke med dem alle sammen :slight_smile:
Ja jeg kan se… stor pels og jaaaa pels :smiley: :smiley: :smiley: :wink: Men de er uden tvivl vildt dejlige :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;852789]:smiley: :flag: Tillykke med dem alle sammen :slight_smile:
Ja jeg kan se… stor pels og jaaaa pels :smiley: :smiley: :smiley: :wink: Men de er uden tvivl vildt dejlige :)[/QUOTE]

Jamen så må jeg lige ligge nogle billeder ind - så du kan se dem ordentlig… :slight_smile:
Men det bliver så først i eftermiddag/aften…

Tillykke med de små. Sikke flotte farvefordelinger :slight_smile:

Sikke dog nogle smukke farver og tegninger. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

De er godt nok lækre :hjerte:

Men skulle der ikke være 5?

Camilla - se Tanja’s svar #10.:brist:
Men kønsfordelingen er jeg lidt i tvivl om - bortset fra den trefarvede.:?

Ih hvor er de fine :smiley: Og svære at få øje på L

[QUOTE=FinnFrode;854262]Camilla - se Tanja’s svar #10.:brist:
Men kønsfordelingen er jeg lidt i tvivl om - bortset fra den trefarvede.:?[/QUOTE]

Det svar læste jeg som om der kom en 6. killing senere. Som så desværre ikke overlevede. Så jeg er også lidt forvirret. Er der fire eller fem levende killinger nu?

Ja, i starten var der 5 levende killinger og en dødfødt.

Der blev født 6 killinger, den 6. kom ca 8 timer efter når 5 og døde kort efter fødslen.:frowning:
Der var 2 piger og den ene døde desværre efter et døgn, hun havde en meget lille fødselsvægt.:S

så nu er der 1 pige og 3 drenge tilbage. alle sunde og de tager godt på :slight_smile:

Den røde harlekin flytter hjem til os :wehuu::wehuu:

:smiley: Hvor er de fine :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;855081]Der blev født 6 killinger, den 6. kom ca 8 timer efter når 5 og døde kort efter fødslen.:frowning:
Der var 2 piger og den ene døde desværre efter et døgn, hun havde en meget lille fødselsvægt.:S

så nu er der 1 pige og 3 drenge tilbage. alle sunde og de tager godt på :slight_smile:

Den røde harlekin flytter hjem til os :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Så er jeg med igen :slight_smile: Trist med de 2 der ikke klarede den :frowning:

Men dejligt at der er fuld fart på de andre 4 :smiley: Og tillykke med at du skal have den ene :wink:

Tak for opklaringen, Jeanette - det var mig, der havde misforstået. Men smukke er de li’godt… :hjerte:

Tillykke med kuldet:flag:

Trist med de 2 der ikke klarede den :sørger:

De er godt nok fine de 4 små :smelter:

Takker alle sammen… Og undskyld for det sene svar, men er lige røget i eksamenstid så er ikke online så meget… :slight_smile:

Men der er 4 tilbage, 3 drenge og 1 pige (måske den ene skifter køn, er lidt usikker på den endnu)

Den sidste pige død morgenen efter fødsel, hun havde en fødselsvægt på 74 gram og morgen efter vejede hun 66 gram til trods for at hun havde fået flaske nogle gange i løbet af natten… Og den sidste dreng der blev født, overlevede ej heller, selvom han var en stor dreng på 110 gram… :frowning: men de sidste 4 er nu snart 2 uger gamle og vokser som jeg ved ikke hvad - de er ihvertfald ved at være store allerede…