Så blev det Emils tur :-(

Efter en meget lang arbejdsdag, trådte jeg ind ad døren kl. 19 - i den grad klar til den aftensmad, som Morten havde klar. Men da jeg satte tasken fra mig på gulvet, reagerede Emil ikke - han lå hen over dørtrinnet til kontoret som så ofte før. Han var død - helt fredfyldt og varm, men ingen hjertelyd eller øjenrefleks. Det satte lige aftensmaden lidt på hold…
Vi er ok - Emil fik en helt fredelig død, især med tanke på hans HCM-status, og hvordan hans endeligt kunne have været. Morten sad i spisestuen og havde intet hørt, og han var tydeligvis lige død.
Så dette er ikke en sørgelig mindetråd, mere en måde at få fortalt på, at vi nu igen har sagt farvel. Det er faktisk nærmest en lettelse at tænke på, at vi denne gang slap for at tage en træls beslutning, og Emil i stedet bare helt fredeligt gik videre.
Sov godt, Emil. Du fik en fredelig og værdig afslutning herhjemme i dine trygge rammer, hvor du allerhelst ville være :lys:

Venligst
Dorthe

3 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det er jeg godt nok ked af at læse. Synes I er hårdt ramt pt, også selvom Emil heldigvis sov fredfyldt ind.

Hvil i fred, Emil
:lys:

1 Synes om

:kram:

Emil kendte jeg ikke, men glad for at han kom herfra på så stille og værdig en måde.

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Et :lys: for Emil

:kram:

1 Synes om

God rejse til regnbuebroen Emil

:lys:

1 Synes om

Det er altid hårdt at miste :kram: ikke mindst når I er så hårdt ramt :kram:

hvor ville jeg ønske at alle katte kunne kommer herfra på så fredfyldt en måde :lys:

1 Synes om

Åh så trist, men i det mindste på den måde vi alle drømmer om at de skal afsted på - fredeligt mens de sover. Det er ikke tit man er så “heldig”. Alligevel trøsteknus!
VH
Susanne

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram: - det gør mig ondt :frowning:

1 Synes om

Det gør mig ondt, Dorthe - men ja, det er trods alt sådan, det gerne må foregå. Hver gang.

:kram:

1 Synes om

:lys:
Hvil i fred, Emil.
:kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om