Så blev det vores tur

Ja det startede med en tand i sofaen :S aftsed til dyrelægen han mente det kunne være fordi han har haft svært ved at få hans killing tænder, så det endte med en tandrensning…

Men så i dag kørte jeg afsted med ham igen for han spiser stadig ikke som han plejer han virker trist. Han lugter ikke for godt ud af munden .
De to bagerste aller øverste(en i hver side ) er fyldt med betændelse og dyrelægen syntes det er bedst at få dem rykket ud så det ikke skader de andre tænder som ellers ser fine ud. Han har tabt sig en del og det kan dyrelægen ikke lide.

Har været så ked af det i dag :ked:, dyrelægen sagde Lise du kunne ikke havde gjort det anderledes med det foder du giver og at han får råt kød det er noget genetisk altså sygdom, som du hverken kan gøre fra eller til.

Må nok indrømme jeg er meget nervøs for at få ham hjem igen efter han har fået rykket tænder ud, for hvad skal jeg lige give af af mad og ville han få nok …

Tænker på dig og krydser for at missen hurtigt får det bedre :kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds: God bedring til ham.

God bedring med misling - og så er det NU du skal igang med Colostrum - det kan give hans tandkød en tålelig status …

Puha, rigtig god bedring til ham.

Hvor gammel er han?

Han er 1 år gammel så det er ikke meget …

Han vejet 6,2 da han blve vaccineret på hans 1 år dag , så blev han syg af vaccinen og nu det her han vejer kun 4,7 i dag det er mindre en Morgan

Så har i da også været hårdt ramt på det sidste.

Jeg kan se det er en bengal dreng, hvor er han fra? Og er han stadig ‘han’ eller er han forhenværende?

Jeg har også en bengal-dreng, han er 1½ år nu og vejer 5,9 og er pænt slank. Han har været opppe på 6,7kg men det var lige lidt for meget.

Rigtig god bedring til ham

[quote=danpia;485999]Så har i da også været hårdt ramt på det sidste.

Jeg kan se det er en bengal dreng, hvor er han fra? Og er han stadig ‘han’ eller er han forhenværende?

Jeg har også en bengal-dreng, han er 1½ år nu og vejer 5,9 og er pænt slank. Han har været opppe på 6,7kg men det var lige lidt for meget.

Rigtig god bedring til ham[/quote]

Han er fra en opdrætter på sjælland . Han er sølv bengal min. Han er kasteret.

Ja syntes det er træls og ikke mindst synd for ham. Han har været noget ramt.