Så blev J-Kuldet sandelig også en uge ;o)

De kan ses her:
http://www.kattegale.dk/galleri/thumbna … ?album=172

-pote -pote -pote

Hvor er det altså dejlige. Hende her er vist min favorit i kuldet:

ENIG ENIG ENIG MB stop med at chikanere os -joker -joker -joker -joker -kramer -kramer -kramer

Troldemor: Jeg har ikke ondt af dig [smilie=hate-tunz.gif] Jeg ved, at når du får killinger, så går du helt amok med at sætte billeder ind… og så er det mig der skal sidde og savle -argh -hæhæ
Tak skal du have -møzkram Ja, det er virkeligt et lækker lækker kuld -love -love -love

May-Britt:
Jah, er hun ikke bare bedårende -love

Karen: Jamen, jamen -ked … Det er fordi der er 2 kuld jo… kan ikke gøre for det -sorry
Bliver jo nød til at vise dem alle -engel
Men nu kommer jeg også først tilbage om 3 dage, når I-Kuldet bliver 2 uger -hæhæ

-rækkermegatunge

-love -love søde MB når det nu er dig, så er det i orden -love -love

-love -love søde MB når det nu er dig, så er det i orden -love -love[/quote]

JAAAAAAAAAAH… JUUUUUUBIIIIIII -weee -weee -weee -weee
Hvor er du sød Karen -møzkram
-kramer

Så så så… søte ven da -sorry
Det kan da godt være jeg husker forkert -upssa
Synes bare så bestemt, at du var meget værre end mig til at spamme med billeder -foto
Uuuuuuuundskyyyyld, at jeg husker SÅ meget forkert
-ikkemig

Hvor er de skønne -love

SUUUKKK tortie med hvid halespids -lovelove -lovelove -lovelove

dine missepiger laver sku lidt for lækre babyer, det er næsten ikke til at bære i mit tortie skrukke sind

Næh, jeg kan da godt se du har det lidt svært, for jeg har da et par lækre tortier… eller 4 lige for tiden -hæhæ

Nujjj, hvor er de nuttede -love -love -love

Hvor er e bare vidunderlige Mb -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

sukker dybt… ihhh jeg glæder mig som et barn til du flytter til Djurs…

Så vil Nette maaaajet gerne komme og nusse nulre

Du skal være velkommen Annette -kramer

Næh, jeg kan da godt se du har det lidt svært, for jeg har da et par lækre tortier… eller 4 lige for tiden -hæhæ[/quote]

Ja jeg har det rigtig svært, men bider det gerne i mig eller nøjes med at klynke højlydt så længe du bare gider vise frem -forelsket -forelsket

Ja jeg har det rigtig svært, men bider det gerne i mig eller nøjes med at klynke højlydt så længe du bare gider vise frem -forelsket -forelsket

Det kan jeg garantere dig for at jeg gider… lige indtil jeg får forbud mod at sætte flere killinge billeder ind -hæhæ

Nåh nej, jeg er jo admin, så hvem skulle forbyde mig det -høhø -høhø -høhø
-rækkermegatunge -nananana

Hov hov… Du glemmer vist, at nu har jeg rettigheder til at slette -rækkermegatunge -nananana -rækkermegatunge -nananana[/quote]

Jeg kan høre på det hele, at jeg vist bliver nød til at fryse dig Troldemor -upssa -bøllebank -koldt

-hæhæ

ÆÆHH ! -upssa

-tihi

-mås

Det burde forbydes at spamme os med billeder af så lækre killinger -råbeaf

Mit sarte hjerte kan ikke tåle det SUK

Hvad siger du så til en omgang hjertemassage -fløjte - Jeg giver -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL