Så blev jeg endelig birma-ejer!

I går kom dagen, hvor jeg langt om længe skulle ud og hente min birma-killing, Alfie (fulde navn: DK Kala de Lotus Alfie), hos Michelle, der har Kala de Lotus opdrættet :slight_smile:

Han er simpelthen for dejlig :hjerte: Han gik lige ud af transportkassen, da vi kom hjem, og efter et øjebliks usikkerhed, gik han straks i gang med at udforske sit nye hjem. Selvfølgelig med små pauser hvor han blev nusset godt og grundigt. Han følger mig stadig rundt i lejligheden, og der er godt nok krudt i ham, når han først bliver legesyg :slight_smile:

Mødet med Oliver gik som forventet. De var henne og snuse til hinanden, og så blev der hvæset lidt. Det går stille og roligt fremad. Allerede i går aftes lå de på hver side af min sofastol og sov uden der var nogen knurren eller hvæsen. Alfie ville i dag rigtig gerne lege med Oliver, men den er Oliver ikke helt klar på endnu. Håber dog at de snart bliver glade for hinanden. Det er trods alt meningen, at Oliver skulle have en rigtig god ven :slight_smile:

Jeg prøver også at nusse rigtig meget med Oliver, men det er godt nok svært med Alfie i hælene. Så jeg skal lige være lidt kreativ engang imellem. Men begge katte bliver nusset til op over begge ører :smiley:

Og nu har jeg efterhånden erfaret, at man ikke helt kan lave sådan en tråd uden at poste billeder med også. Så her kommer der lidt billeder af Alfie.

Og så mit absolutte yndlingsbillede:

Hvor var det bare fedt at kunne ændre informationerne på profilen. Nu er jeg ejer af en skøn huskat og en lige så køn birma :slight_smile:
Har virkelig glædet mig til det her øjeblik, siden jeg begyndte at overveje kat nr. 2 for et halvt år siden.

Ih tillykke! Hvor ER han skøn! Jeg kan sandelig godt forstå du er faldet for bimserne! Det ku’ jeg også MEGET nemt :slight_smile:

Iiih sikke en flot bamse!! :slight_smile: Stort tillykke med Alfie og al mulig held og lykke med sammenføringen :slight_smile:

oh det kan du ikke være bekendt :frowning: Og slet ikke billeder. Det er prikken over i’et til rigtig at kunne gøre mig misunderlig. MEN hvor er det dog bare god til dig ! :slight_smile: og han ser da noget så fantastisk ud, den smæsker charmetrold. Jeg håber ham og Oliver vil få meget glæde af hinanden fremover.

som lidt nysgerrighed. Hvilken maskefarve bære han?

Tillykke med ham. Alfie er godt nok sød!!! Håber Oliver bliver glad for ham!

Åhhhhr, hvor er han bare bedårende!!!

Stort tillykke med ham

Tusind tak, alle sammen!! :slight_smile:
Michelle, hans opdrætter, skal udstille ham i næste uge, så vi er meget spændt på at se, hvordan han klarer sig!

Mijv: Han er brunmasket :slight_smile: Du har da også de lækreste katte. Og den ene har du fået lov til at følge lige fra fødslen! Dét er jeg lidt misundelig over :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med charmetrolden :wehuu:

Ih, sikke en dejlig tråd at se herinde:hjerte:

Hvor er jeg bare glad for at høre at det går godt! - Og sikke nogle skønne billeder af Alfie, han ser ud til allerede at have fundet sig godt til rette:thumbup:

Så krydser vi fingre for at Oliver snart tør op, så de kan få glæde af hinanden :kryds:

Ja, Alfie er en lille kælepotte, så det overrasker mig ikke at du har ham i hælene hele tiden, og at han endda prøver at lege og nusse med Oliver:tihi:

Han er jo også en lille “stanger” som du også selv har erfaret nu:p Hvis han vil nusses, så bliver man lige stanget lidt med hovedet, det er simpelthen så kært…:wehuu:

Men jeg er rigtig glad for at han er kommet hjem til dig Michella, jeg ved at han vil få masser af kærlighed, og det er simpelthen bare det vigtigste, og så er du jo også herinde på KG, så man kan lure lidt billeder i ny og næ :smiley:

:inlove: årrrh han er lækker!

Stort tillykke med ham. Hvor er han lækker :hjerte:

Og kan se du endte med at følge dit hjerte :ok:

Hvor er han dog en lækker lille chokolademis - lige til at spise.:smiley:
Sammenføringen går jo helt efter bogen, og Oliver og Alfie skal nok få glæde af hinanden.

Stort tillykke med ham :flag: - og pøj-pøj med udstillingen. :thumbup:

Han fiiin :slight_smile: Tillykke med ham :slight_smile:

Tillykke med mislingen, hvor er han sød :wehuu:

Stort tillykke med Skønne Alfie :slight_smile:
Ham skal du nok få mange gode år sammen med, og er glad for at jeg stadig kan følge lidt med i hans liv hos dig, nu da jeg har fuldt ham helt fra fødslen :slight_smile:

Vimmer hvor er han smuk! :wehuu:
Stort tillykke med ham!

Tillykke med den nye smuk-sak, han er godt nok lækker (og han ved det vist;)).

Håber Oliver snart overgi´r sig

:slight_smile:

Nøøøøøøøøøøj, hvor er han smuk og lækker :slight_smile:

Stort tillykke med ham Michella. Han skal nok blive gode venner med Oliver, bare vent og se.

Tillykke med ham, hvor ser han skøn ud

Sikke dog en fantastisk kat! Ham kan jeg godt forstå at du er blevet vild med:love2: