Så blev Nicki konfirmeret

Ja, så kom dagen hvor det var Nickis tur til et smut i kirken :slight_smile:

Her er lidt billeder fra dagen, til dem der har lyst til at se med :slight_smile:

I kirken hvor Nicki havde krise over at han ikke måtte have kasketten på:

Gruppekram foran kirken. Den unge mand med army cuttet er min lillebror:

Den bil vi havde arrangeret til at køre Nicki hjem:

Folk fra kirken flokkedes om den og knipsede løs, det var ret morsomt. I skulle have set Nickis ansigt da det gik op for ham at han skulle køres hjem i den, det var priceless! :hjerte:

Lidt billeder af de dækkede borde:

Nicki ville have jordbærtærte til dessert :thumbup:

Vores velkomst drinks :savle:

Maden:

Gavebordet:

Nicki pakker op:

Tid til dessert:

Det var en dejlig dag :slight_smile:

Dejligt at se en konfirmand, hvis personlighed bare skinner igennem. Din knægt er da bare super-sej!! :rock:

Det lyder også som en rigtig hyggelig fest og mums for noget lækker mad - både grisen, tærten og velkomstdrikken. :savle:
Den konfirmation ville jeg gerne have haft en invitation til.

Årh…!!! Det er sq da et gennemført blåt tema!! :smiley: Selv bilen passer til. :smiley:

Skelgårdskirken… Det vækker minder, jeg blev selv konfirmeret der. Og min bror skal konfirmeres der på lørdag… Var det også Poul Bo som konfirmerede Nicki?

Det ser ud til at have været en skøøøøn dag! :smiley: Især for hovedpersonen.

Jeg bliver altså helt sulten af den grisling der… (men forstår dog ikke at øllen skal have en tur på grillen også. G)

Jaaa, hvor ser han cool og dejlig ud den unge mand:ok:

Og hvor ser det ellers bare hyggeligt ud med de blå tema:D

Stort tillykke med den flotte konfirmand , det ser jo ud til at den unge mand har haft en kanon dag :slight_smile:

Tillykke med drengen, det ligner en vellykket dag :slight_smile:

Tillykke med knægten :slight_smile:

Maden ser enormt lækker ud … :savle:

Tillykke med knejten :wink:
Hvor ser det hyggeligt ud og lækker mad :mums:
Sikke en skøøøøn velkomstdrik :wink:

Øiiiiiij, det har været STORT for Nicki at blive kørt i en Mustang :høhø:

Super-sejt :ok:

Dejlig knægt I har der - Tillykke med ham !

Tak allesammen :slight_smile:

Maden var SÅ lækker og der er rester til mindst en uge :savle:

Velkomst drinken er bare go! Den består af Bacardi Apple, Schweppes Lemon og så blå bols til at farve med. Det er det samme som vi fik til vores bryllup den var bare farvet orange med Grenadine :slight_smile:

Bilen er en sjov historie. Nicki var til konfirmation hos en ven for 2 uger siden og kom hjem og fortalte at ALLE på nær en blev hentet i et eller andet fedt køretøj. Der var limoer, harleyer, amerikaner biler osv og lige siden har han spurgt alle vi kender om de ikke kendte nogen der ejede en blæret bil.
Jeg prøvede at forhøre mig på arbejdet (arbejder jo i en synsvirksomhed) men de kendte ikke umidelbart nogen. Så en dag hørte vi bare den fedeste motor lyd gennem det åbne vindue, så jeg spurtede ned af trapperne og næsten overfaldt manden der kom kørende i bilen (han skulle i øvrigt besøge naboen som er en reservedelsforhandler og slet ikke os) og spurgte om det ikke var noget han gjorde. Han sagde nej, men anbefalede mig at gå ind på mustangklubben.dk men da han så hørte hvor kort en tur det drejede sig om, så sagde han sq alligevel ja til at køre ham :thumbup:

Det var SÅ fedt at se Nickis ansigt da jeg præsenterede ham for ejeren af bilen og sagde “Det her er Tommy og han skal køre dig hjem i den der!” Han fik det største smil på og kunne ikke sige andet end “Seriøst??” :smiley:

Nicki havde en rigtig god dag og sagde den var meget bedre end han havde forventet :ok:

Hvor fint:D
Jeg gætter på teamaet var blå??:høhø:

Hva eh??? Den der kuffert… Er det en han har tænkt sig at dele…? for jeg vil da med glæde tage imod lidt;)

Det var bare sådan en dejlig og hyggelig dag.

Og Nicki er klart årets konfirmand, den dejlige dreng.

Maden var bare SUPER !

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag, og hvor var han flot :slight_smile:

Herhjemme er der kæmpe sommerfugle i maven på knægten.

Man tænker ikke over, hvor stor jeres stue egentlig er, før man ser hvor mange der kan dækkes op til i den! :slight_smile:
Lækkert udseende lille buffet… Havde I selv lavet maden? Altså bortset fra grisen…

Og Nicky… han er da bare herlig at se… han må have haft alle tiders dag med de smil han fremviser :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;598532]Man tænker ikke over, hvor stor jeres stue egentlig er, før man ser hvor mange der kan dækkes op til i den! :slight_smile:
Lækkert udseende lille buffet… Havde I selv lavet maden? Altså bortset fra grisen…

Og Nicky… han er da bare herlig at se… han må have haft alle tiders dag med de smil han fremviser :)[/QUOTE]

Nej, men vi kunne heller ikke have været flere end de 27 :smiley:

Nej, maden kommer fra www.liv-retten.dk bortset fra dellerne som min mor lavede og kartofelsalaten som Lone lavede :slight_smile:

Nickis dag var (ifølge ham selv) over alt forventning :slight_smile:

Det ser bare godt ud det hele :savle:

Stort tillykke med Nicki :slight_smile:

Tillykke med ham :flag:

Glæder mig, at I overlevede velkomstdrinken :rock: