Så blev veninden sgu katteejer!

Ja det er faktisk en lidt sjov historie :slight_smile:

Jeg har en god veninde der hedder Heidi. Hun har altid været dødsens angst for katte. Hvorfor er der egentlig ikke rigtigt nogen der ved, for efter hvad hun selv siger er han aldrig blevet angrebet af en. Hun har også kun selv haft sådan noget som mus og hamstre da hun boede hjemme hos sin mor, så det er heller ikke fordi der har været en sur gammel kat derhjemme til at ligge på lur efter hende :slight_smile:

Vi er begge to veninder med en sød fyr der hedder Lui. Hans mor er Alba Blue, og ud over sine mange smukke russere så havde hun også en stor tyk dejlig gårdkat der hed Dali. Han var det største nussedyr i verden og Heidi faldt pladask for ham -forelsket

Men jeg tror hverken Lui eller hans mor ville have været lykkelige for os selvom vi bruge mange timer på at planlægge hvordan vi kunne smugle ham med ud i en rygsæk eller noget -tihi

Heidi fik en sød sød kæreste der hedder Kasper, og pludselig skulle hun konfronteres med sin kattefrygt - han havde nemlig to! :smiley: samt en halv zoologisk have smmen med sine søskende hjemme hos sin mor.

Så blev jeg selv blandet ind i en lang kedelig historie om en bekendt der ikke kunne passe sin kat der havde fået killinger osv. Heidi forelskede sig helt i den lille røde hankilling der fik tilnavnet sputnik, men før de fik slået til var sputnik allerede solgt videre :rolleyes:

Så var det jo lige så heldigt at jeg har et super godt vennepar Niels-Peter og Camilla, og de havde noget familie på lolland eller falster eller sådan noget, og de havde fået gårdkillinger - og og og der var RØDE killinger!

Hapsen gevesen! Heidi vred armen rundt på kæresten der ellers havde forsvoret at skulle have killing, og så fik de lov til at reservere en lille hunmisser. Rødstribet og med smukke hvide tegninger rundt på kroppen - jesus hun er smuk -wehuu

Igår fik de så endelig deres lille killing. Heidi har haft rendt rundt som katten om den varme grød i såååå lang tid. Kæft hvor er hun bare sød hende den lille killing!

I samme sekund transportkassen blev åbnet spankulerede hun ud med højt løftet hale på sine små tykke stolpeben (hun kune godt lidt ligne en britte i kropsbygning -forelsket ) og skulle undersøge ALT!

I samme øjeblik man berørte hende så gik hendes motor igang og hold da op hvor kan der komme meget lyd ud af den lille skabning. Hun indtog alles hjerter med det samme, og så ud som om hun havde boet i deres lejlighed altid -thumbs

Den lille skønhed er blevet døbt Røskva, og de legede på gulvet med hende i over 1½ time i træk før de overgav sig og lod hende undersøge videre. Hun var meget imponeret over deres Deguer (små gnavere) og nyder vidst sit katte-TV. Og hun var slet ikke bange for Houdini (en undulat) der ellers sad i sit bur og højlydt skulle fortælle den lille pelsklump på gulvet om husreglerne -LOL

Så nu er Heidi og Kasper sgu blevet katteejere. Jeg tror ikke kasper havde så meget imod det alligevel for han bruygte frygteligt meget tid med at lege og kramme lille Røskva. Om noget ender hun med at blive en snotforkælet lille diva -love og hvem kan beklage sig over det?

Ville lige dele en lille sød og sjov historie med jer :slight_smile:

fortsat god søndag :slight_smile:
Knus fra
Gry

Tak for at du deler denne dejlige historie

-wehuu årh jeg smilede hele vejen igennem :slight_smile: sikke en sød læsning

hvor var det bare en kær historie :slight_smile: - det bliver en rigtig lille diva-missen -hop

-kramer

Dejlig historie :smiley:

Hehe. Fantastisk.