Så blev vi 11 uger

Ja, så blev vi 11 uger og vi er noget så fromme :engel2:
Vi sover faktisk mest…nok noget i nærheden af de 23,5 timer i døgnet :slight_smile:
F.eks kunne vi ALDRIG finde på at gynge i hverken gardiner eller håndklæder…eller flå toiletrullerne i tusind stykker, vi forstår ikke hvorfor de har flyttet den over i vinduet hvor vi ikke kan nå den. :?
Potteplanter rører vi næsten ikke…selv om det kunne være utroligt sjovt at sprede jorden over hele huset…men vi gør det ikke :engel2:
Ej heller sådan en ting som lige at tage en hurtig tur op og ned af lårene på madmor når hun står og gør mad klar til os…nej nej…det kunne jo gøre ondt på hende :cool:
Først er det d’Huez
Galibier
Madeleine
Ventoux
og til sidst Tourmalet som nær var faldet i søvn da hun skulle vente på at det blev hendes tur til at blive fotograferet :tihi:

De er allesammen søde, men … Ååååh d’Huez :wehuu:

De bliver da også kønnere og kønnere :inlove:
Hende Madeleine :wehuu:

Jeg har skrevet det før ! men hende er :love2: er fuldstændig vild med hendes farver !!! :hjerte:

Ih du milde hvor er de bare smukke :besvimer:
De bliver da også smukkere og smukkere for hver dag der går :wehuu:

:smelter: :hjertehop:

:wehuu::smelter:

Nej det er da de rene engle, det lyser da ud af øjnene på dem…NOT!
:devilangel:

Forøvrigt kan jeg ikke se de tre første billeder, der er bare 3 mega store røde krydser der blinker med en tekst hvor der står “Du skal IKKE have flere katte” ??? :gruble::stuck_out_tongue:

For søren da :hjerte:

Jeg var halvvejs begyndt at spole op for at se, om der var sket noget med de tre første billeder :klapper: Han er nu også rigtig, rigtig dejlig.

Det er sjovt at se, hvordan de to sort-røde tortier (hvad hedder det lige i fagsproget - nu forvirrer jeg mig selv :confused:) har udviklet sig ret forskelligt. De så jo meget ens ud fra begyndelsen, altså bortset fra at være spejlvendte.

Madeleine er stadig favoritten, men Ventoux er sørme også blevet endda rigtig flot med alderen :høhø:

Jamen ihhhh…der er de fromme lam jo :klappekat:

De er bare så dejlige…hver og en!! :knuser:

Ja…havde han været en pige så var det ham jeg havde valgt…HAN er en bølle :høhø:

[QUOTE=HeroldDesign;702832]Nej det er da de rene engle, det lyser da ud af øjnene på dem…NOT!
:devilangel:

Forøvrigt kan jeg ikke se de tre første billeder, der er bare 3 mega store røde krydser der blinker med en tekst hvor der står “Du skal IKKE have flere katte” ??? :gruble::p[/QUOTE]

Jeg var lige ved at tro at der var noget galt med de tre foto :høhø:

hvor er de søde :slight_smile:

hehe hende den lille tortie-tøs - “du kan få et foto af min rumpe”

[QUOTE=galath;702834]Jeg var halvvejs begyndt at spole op for at se, om der var sket noget med de tre første billeder :klapper: Han er nu også rigtig, rigtig dejlig.

Det er sjovt at se, hvordan de to sort-røde tortier (hvad hedder det lige i fagsproget - nu forvirrer jeg mig selv :confused:) har udviklet sig ret forskelligt. De så jo meget ens ud fra begyndelsen, altså bortset fra at være spejlvendte.

Madeleine er stadig favoritten, men Ventoux er sørme også blevet endda rigtig flot med alderen :høhø:[/QUOTE]

Ja, de to piger lignede hianden så meget da de var små, men de er blevet meget forskellige…Ventoux er noget mere kraftig i både lemmer og krop og så er hun mere tæt i pelsen.:slight_smile:
Ja, Madeleine er også favoritten her endnu :hjerte:

[QUOTE=Musashi;702845]hvor er de søde :slight_smile:

hehe hende den lille tortie-tøs - “du kan få et foto af min rumpe”[/QUOTE]

Ja :tihi: det var for at vise den creme ring om halen :tihi:

Hov, jeg har ikke helt styr på mine Tour-bjerge. Det var jo ikke Ventoux, men Tourmalet, jeg mente :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;702835]Jamen ihhhh…der er de fromme lam jo :klappekat:

De er bare så dejlige…hver og en!! :knuser:[/QUOTE]

Ja fromme…de er nærmest sådan lidt kedelige :høhø:

[QUOTE=Kattetøsen-too;702821]

Jeg har skrevet det før ! men hende er :love2: er fuldstændig vild med hendes farver !!! :hjerte:[/QUOTE]

Jeg er også vild med de farver…elsker jo de blå :hjerte:

jeg viste jeg ikke skulle kigge , suk da hende Madeleine er bare noget af det smukkeste ever. mums en skønhed

MVH
Gitte