Så bliver man bare så glad :-)

Jeg fik dette billede i dag, Sweet som flyttede til Sverige for en måneds tid siden og som bare var hjemme med det samme.

Hvor jeg savner min “lille” trold og alle hendes særheder, men jeg får flittigt både billeder og historier om hende, og hun er højt elsket, så kan man ikke ønske sig mere :slight_smile:

Jeg kan godt forstå du savner hende - hun ser frygtelig dejlig ud:smelter:

Ja, hun ser frygtelig godt ud - lækkermås, hvad det så end hedder på svensk :tihi:

Hvor er hun smuk, kan godt forstå hun er savnet, men ja et af goderne som opdrætter er jo når vores poder flytter ud i gode hjem og mails tikker ind, det varmer i mit hjerte

Nøj hvor ser hun dejlig ud!

Skønt billede:hjerte: - kan godt forstå, at hendes nye familie også har forelsket sig i hende. :smiley:

Det var vist hende, hvor jeg drillede dig, og skrev, at du smed barnet ud med badevandet, hun er uhyggelig lækker.

KH
Linda - der tripper og venter på bud fra Tyrkiet LOL

[QUOTE=mea culpa;989744]Det var vist hende, hvor jeg drillede dig, og skrev, at du smed barnet ud med badevandet, hun er uhyggelig lækker.

KH
Linda - der tripper og venter på bud fra Tyrkiet LOL[/QUOTE]

Det var hende ja :slight_smile: Men det er jo tilladt at gentage kombinationen, Linda :høhø:

Hvad er det dog med dig og Tyrkiet? :wink:

Hun er en rigtig lækkermås :hjerte: Jeg kan godt forstå du savner hende, men hvor er det dejligt, at hun “bare” er faldet til i det nye hjem :slight_smile:

Dejlige Sweet :wehuu:

Hun er da sååå smuk og jeg forstår godt, at hun er savnet

Cats 0g Conni