Så brændte

Så brændte støvsugeren sammen :doh: :doh: :doh:
Men heldigvis har jeg V7 sættet. kosten til at feje med , kosten til møbler og den lille til tøj, supger ting alle 3 som jeg ikke ville undvære :thumbup:

Æv :mad:

det er sådan nogen trælse penge at skulle ud og bruge :thumbdown:

[quote=Lunica;209483]Æv :mad:

det er sådan nogen trælse penge at skulle ud og bruge :thumbdown:[/quote]

Ja det er det, og det bliver ikke forløbig at jeg får en ny, for de penge jeg får er brugt.

Uha, en støvsuger kunne jeg altså ikke undvære :frowning:

Hvad med en brugt fra den blå avis som midlertidig løsning :slight_smile:

[quote=birtheras;209492]Uha, en støvsuger kunne jeg altså ikke undvære :frowning:

Hvad med en brugt fra den blå avis som midlertidig løsning :)[/quote]

Jeg er nød til at undvære den, og når skal ha’ en vil jeg ha’ en ny, og det skal være en der kan holde til langhåret kattepæls.
Men jeg må jo bare feje noget oftere end jeg plejer at støvsuge, så det går nok.

Et tip: Hvis du har tæpper, så fej dem med gulvskrubben. Den samler utroligt mange hår op.

Nu har du heldigvis ikke tæpper jo:-)

Sikke noget øv - den slags sker altid på værste tidspunkt.

Ja det ved jeg den gør :slight_smile:
Men jeg har ingen gulvtæpper, ikke en gang en måtte i gangen til at tørre skoene af i, jeg hader tæpper så var også rigtig glad da jeg fik set her ingen ingen gulvtæpper var, Gulvtæpper er nemlig kun rigtig rene i 2 dage, lige efter de er lagt på.

Som barn gik man tit og ønskede at der ville ske noget med skolen, så man kunne holde fri, i dag drømmer jeg om at min støvsuger står af, men niks, den kører bare, du er meget velkommen til at låne den -engel-engel

Hi hi hi, sider og smiler for mig selv, lige nu er det nemlig ike lykken for mig at den er stået af, og du vil ønske din står af hi hi hi, lidt sjovt.
Der er lidt langt til KBH for at låne en støvsuger, men ellers tak :slight_smile:

[QUOTE=PiaH;209568]Hi hi hi, sider og smiler for mig selv, lige nu er det nemlig ike lykken for mig at den er stået af, og du vil ønske din står af hi hi hi, lidt sjovt.
Der er lidt langt til KBH for at låne en støvsuger, men ellers tak :)[/QUOTE]

Øv jeg lurede lige en chance for at slippe for støvsugning :thumbup:

Jeg har lige fået en spritny støvsuger i indflytningsgave…men jeg kommer altså ikke og støvsuger for dig Pia, så glad er jeg heller ikke for den tjans :ups:

Men støvsugeren kan anbefales til semilanghårspelstotter. Det er sådan en poseløs fætter fra AEG/Electrolux, den hedder Accelerator og kostede 699 i Kvickly i Randers. Underligt nok ville min bror og far ikke spæde sammen til en Dyson selvom den stod øverst på ønskelisten -what

Held og lykke med fejekosten - godt den ikke endte på et Sankt Hans bål når støvsugeren nu stod af :thumbup:

[quote=PiaH;209568]Hi hi hi, sider og smiler for mig selv, lige nu er det nemlig ike lykken for mig at den er stået af, og du vil ønske din står af hi hi hi, lidt sjovt.
Der er lidt langt til KBH for at låne en støvsuger, men ellers tak :)[/quote]

Du kunne jo sende den over til Pia med Post.dk … så ville du aldrig nogen sinde se den tingest igen :thumbup:
Værst at Pia ville nok heller aldrig se den … :tihi:

Sidste år havde Tænk & test en støvsugertest, og Dyson scorede overraskende lavt!
Jeg har bladet et sted, så hvis I, Tina og Pia, gerne vil have en indscannet kopi af artiklen, så send mig en e-mail :slight_smile:
En af dem, der ikke var for store og tunge og uhandy (som min gamle solide Miele), men som scorede rigtig pænt, er den, jeg har nu, og som jeg er meget glad for:
Electrolux Clario 1800W.
Den er med flere filtre og en række handy indstillinger, og ikke mindst en dyrehårsbørste!
Jeg bruger kun dyrehårsbørsten, har ikke brug for de andre mundstykker, og den friserer simpelthen gulvtæppet (jeg har tæpper, og er glad for det. Det støjdæmper en del i en lejlighed) fri for både lange perserhår og “korte” exotic hår (som der pudsigt nok er flest af).
Eneste ulempe: Skaftet er lidt kort, jeg kunne godt bruge et forlængende led.
Men den kan jeg varmt anbefale :ok:

[QUOTE=Skattekat;209603]Du kunne jo sende den over til Pia med Post.dk … så ville du aldrig nogen sinde se den tingest igen :thumbup:
Værst at Pia ville nok heller aldrig se den … :tihi:[/QUOTE]

-LOL det har du nok ret i

inden du smider støvsugeren ud, så prøv lige at tjekke om det ikke er bare er en sikring der er sprunget el at støvsugeren bare er blevet så varm at relæet i den har slået fra, det er set før.

hvad angår støvsuger til kattehjem, så har vi i harald nyborg købt en våd/tør-støvsuger fra wasco, den ligner lidt de gamle nilfisk støvsugere.
den er rigtig god til kattehår osv

Jeg anbefaler en Miele støvsuger - har selv en til ca 1000kr, holder fantastisk godt og kan suge vildt godt :slight_smile:

[quote=MiSi;209604]Sidste år havde Tænk & test en støvsugertest, og Dyson scorede overraskende lavt!
Jeg har bladet et sted, så hvis I, Tina og Pia, gerne vil have en indscannet kopi af artiklen, så send mig en e-mail :slight_smile:
En af dem, der ikke var for store og tunge og uhandy (som min gamle solide Miele), men som scorede rigtig pænt, er den, jeg har nu, og som jeg er meget glad for:
Electrolux Clario 1800W.
Den er med flere filtre og en række handy indstillinger, og ikke mindst en dyrehårsbørste!
Jeg bruger kun dyrehårsbørsten, har ikke brug for de andre mundstykker, og den friserer simpelthen gulvtæppet (jeg har tæpper, og er glad for det. Det støjdæmper en del i en lejlighed) fri for både lange perserhår og “korte” exotic hår (som der pudsigt nok er flest af).
Eneste ulempe: Skaftet er lidt kort, jeg kunne godt bruge et forlængende led.
Men den kan jeg varmt anbefale :ok:[/quote]

Vi står ikke overfor at skulle skifte, men det der tiltaler mig ved Dyson, er at jeg ikke jævnligt skal flås for 80,- til støvsugerposer, som jeg skal idag til min Nilfisk…selvom jeg endda kun køber de billigste efterligningsposer. :thumbdown:

Hvad med Elektroluxen Misi - er der poser, som skal skiftes (og indkøbes) i den?

Jamen så ville du skulle feje i stedet for, og med kattehår er det ikke det nemmeste iverden da de hår flyver rundt som vilde.

[quote=Gizzemissen;209601]Jeg har lige fået en spritny støvsuger i indflytningsgave…men jeg kommer altså ikke og støvsuger for dig Pia, så glad er jeg heller ikke for den tjans :ups:

Men støvsugeren kan anbefales til semilanghårspelstotter. Det er sådan en poseløs fætter fra AEG/Electrolux, den hedder Accelerator og kostede 699 i Kvickly i Randers. Underligt nok ville min bror og far ikke spæde sammen til en Dyson selvom den stod øverst på ønskelisten -what

Held og lykke med fejekosten - godt den ikke endte på et Sankt Hans bål når støvsugeren nu stod af :thumbup:[/quote]

Øv altså Tina :ked: havde lige håbet på det :slight_smile:
Altså bare det den er poseløs er en stor fordel for mig da støvsugerposer ved gud kan ruinere folk.