Så brændte

[quote=MiSi;209604]Sidste år havde Tænk & test en støvsugertest, og Dyson scorede overraskende lavt!
Jeg har bladet et sted, så hvis I, Tina og Pia, gerne vil have en indscannet kopi af artiklen, så send mig en e-mail :slight_smile:
En af dem, der ikke var for store og tunge og uhandy (som min gamle solide Miele), men som scorede rigtig pænt, er den, jeg har nu, og som jeg er meget glad for:
Electrolux Clario 1800W.
Den er med flere filtre og en række handy indstillinger, og ikke mindst en dyrehårsbørste!
Jeg bruger kun dyrehårsbørsten, har ikke brug for de andre mundstykker, og den friserer simpelthen gulvtæppet (jeg har tæpper, og er glad for det. Det støjdæmper en del i en lejlighed) fri for både lange perserhår og “korte” exotic hår (som der pudsigt nok er flest af).
Eneste ulempe: Skaftet er lidt kort, jeg kunne godt bruge et forlængende led.
Men den kan jeg varmt anbefale :ok:[/quote]

Det lyder da lidt underligt da Dyson jo skule være noget så godt, men man kan dog stadig blive overrasket.

[quote=Johnny;209615]inden du smider støvsugeren ud, så prøv lige at tjekke om det ikke er bare er en sikring der er sprunget el at støvsugeren bare er blevet så varm at relæet i den har slået fra, det er set før.

hvad angår støvsuger til kattehjem, så har vi i harald nyborg købt en våd/tør-støvsuger fra wasco, den ligner lidt de gamle nilfisk støvsugere.
den er rigtig god til kattehår osv[/quote]

Den er totalt færdig, motoren raslede og den var lige tænt så den var ikke for varm, og da den er poseløs var det heller det, beholderen var lige rengjort og havde stået til tørre i 3 dage, den er færdig, tror bare ikke den kan tåle kattepels, det er sikkert kommet ind i moteren igennem længere tid, og jeg vil ikke ofre en ny moter, det har jeg gjort en gang.

Den I har købt, er den med poser der skal skiftes?

[quote=PiaH;209636]Den er totalt færdig, motoren raslede og den var lige tænt så den var ikke for varm, og da den er poseløs var det heller det, beholderen var lige rengjort og havde stået til tørre i 3 dage, den er færdig, tror bare ikke den kan tåle kattepels, det er sikkert kommet ind i moteren igennem længere tid, og jeg vil ikke ofre en ny moter, det har jeg gjort en gang.

Den I har købt, er den med poser der skal skiftes?[/quote]

ja den vi har er med poser, men det er nogle pænt store poser, meget store faktisk, vi har skiftet pose 2 gange på de 1½ år vi har haft støvsugeren, 3 stk poser koster 39,95 hos H.R

Ja det er jo ikke det vilde for poser trods alt.