Så "bunkes" der!

Der råhygges i kravlegården, specielt når alle mand lige har delt tørfoder ud over hele bunden af den :tihi:

Nej et dejligt syn! :hjerte:

Årh, for en lækker bunke :wehuu:

:smelter:

:wehuu:

Nåårh hvor hyggeligt :hjerte::hjerte:

Nuiii jeg får helt lyst til at forvandle mig til en lille-bitte Hanne, og så lægge mig ned mellem dem og putte.
Hvor må det være dejligt :love2:

[QUOTE=DK Lindvig;761684]Nuiii jeg får helt lyst til at forvandle mig til en lille-bitte Hanne, og så lægge mig ned mellem dem og putte.
Hvor må det være dejligt :love2:[/QUOTE]

Måske ikke helt for den, der ligger nederst :høhø: Er det en lille, lyserød næse man kan se lige der til højre for den lyse fyrs venstre øre?

Hvor er det sødt!!!:hjerte::hjerte::hjerte:

Fantastisk som killinger kan samarbejde :stuck_out_tongue:

Det billede er bare et billede der burde blive et måneds billede uden nogle afstemning ! :smiley: For sørens hvor jeg dog smelter:hjerte:

Hvem der bare selv var en lille pelsbold og kunne putte sig ned hos dem :inlove:

Det er det og det hans udstrakte krop man kan se på tværs af det hele. Hvordan det er lykkedes de andre at pacificere ham undrer mig stort. Han er en rod uden lige og mener at han har førsteret til alt, og er der nogen der mener modsat, så kan de da bare få en lige højre :slight_smile: Jeg har et nydeligt “riv” i panden efter en diskussion med ham, han syntes nemlig han skulle sidde på mit hoved og baske lidt til mig… og ja, jeg smeltede…

Jeg elsker “bunker”:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Smukke, smukke killinger:hjerte: - stadig fra to kuld, ikke?

Og det er da et helt fantastisk billede af dem. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;761737]Smukke, smukke killinger:hjerte: - stadig fra to kuld, ikke?

Og det er da et helt fantastisk billede af dem. :D[/QUOTE]

Tak, og jo, de er stadig fra to kuld født med 5 dages mellemrum, ikke at det hæmmer de små en dyt, de er bare hurtigere til alt for de skulle jo nødig gå glip af noget.

:wehuu: Årh altså Pia …nu gør du det IGEN … SMIIIIIIDER en helt fantastisk flok mislinger lige i hovedet på én. :wehuu:

Hvor er du sød, Ann… tak og i lige måde :slight_smile:

Nurh hvor er de søde allesammen!!!

Aiiiii hvor er det da en skøn bunke :slight_smile:

Åhh sikke en dejlig bunke :hjerte: