Så dejligt

…at få mails fra “ens” mislinger. Har lige fået fra Kuranyi og Kitty…de har været til deres årlige tjek hos ham den dyre, og der var INTET (nå ja) udover Kitty skal tabe sig en smule, men det er da det mindste :ups:
Hun kaldes tvebakken -LOL
Jeg MÅ tilstå sådanne mails gør min dag :wehu:
Brita

[quote=kamikaze;123928]…at få mails fra “ens” mislinger. Har lige fået fra Kuranyi og Kitty…de har været til deres årlige tjek hos ham den dyre, og der var INTET (nå ja) udover Kitty skal tabe sig en smule, men det er da det mindste :ups:
Hun kaldes tvebakken -LOL
Jeg MÅ tilstå sådanne mails gør min dag :wehu:
Brita[/quote]

Det forstår jeg godt Brita - det må da lune langt ind i hjertet, at det går ens “børn” godt.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ja Quini han får tæv hver dag, for han er SÅ fræk. Her i nat havde han i 1 time gået og sagt lyde sammen med Dea og leget lidt, så Claus måtte op og få dem til at holde op. Jeg sov bare, har intet hørt -høhø

NB! Han er fået fine nye Von And ting bag ørerne igen, han ser så nuser ud

Jeg kan godt forstå du bliver glad, når du hører fra dine killinger.
Jeg har lige haft besøg af en af mine små hittekillinger. Det vil sige det var nu en stor smuk og velplejet missepige der besøgte mig. De skulle til deres årlige kilometereftersyn og valgte så at beholde den dyrlæge der havde kendt hende fra mens hun var hos mig. Min søde hittepige var også fin og rask.
Så missemor og far fik kaffe og Mulle fik vand og guf.:slight_smile:

Knus Elin

[quote=Denise;123972]Ja Quini han får tæv hver dag, for han er SÅ fræk.
[COLOR=sienna]Det var en del af prisen :tihi:[/COLOR]
Her i nat havde han i 1 time gået og sagt lyde sammen med Dea og leget lidt, så Claus måtte op og få dem til at holde op. Jeg sov bare, har intet hørt -høhø
Det er fordi du har dutter i ørene…pipski’

NB! Han er fået fine nye Von And ting bag ørerne igen, han ser så nuser ud[/quote]

det er forårsvonandduske -LOLQunigo/Quini er en rapand :rock:
Brita:fløjte:

kunne godt forestille mig følelsen af at høre positivt fra en killingekøber!!

Og dejligt nogen bliver ved med at komme med disse updates :thumbup:

Hvor er det bare skønt når nogen skriver og opdaterer om hvad der sker med ens “børn” og om hvordan de har det. Det er helt sikkert noget der gør en glad.

Hvor er det godt at de har det godt -thumbs

-kramer

[quote=Leopolds mor;123993]Jeg kan godt forstå du bliver glad, når du hører fra dine killinger.
Jeg har lige haft besøg af en af mine små hittekillinger. Det vil sige det var nu en stor smuk og velplejet missepige der besøgte mig. De skulle til deres årlige kilometereftersyn og valgte så at beholde den dyrlæge der havde kendt hende fra mens hun var hos mig. Min søde hittepige var også fin og rask.
Så missemor og far fik kaffe og Mulle fik vand og guf.:slight_smile:

Knus Elin[/quote]

Mulle???
Hvad hed hun da hun var hos jer?

Ej hvor lækkert Brita :thumbup:
Jeg har da overvejet at sende til Nunuus opdrætter, men hun følger jo med herinde og det samme gør hans forrige ejer.

De andre to missers forhendværende familier har jeg ikke den store kontakt med, fordi den ene taler kun Russisk og den anden viser ikke selv den store interesse - ¨måske på sidelinien, men det ved jeg ikke :slight_smile:

[quote=louiseogbuster;124285]Mulle???
Hvad hed hun da hun var hos jer?[/quote]

Hun hed Mulle. Hun var den lille killing der blev fundet med en stor flænge ved det ene øje, hun var blevet skambidt. Nogen søde mennesker fandt hende og fik hende til dyrlægen, hvorefter de passede hende til hun var næsten hel. Problemet var deres egne katte, de kunne ikke lide den lille bitte killing, derfor henvendte de sig til Hittekilling og den bette kom så til mig.
Knus Elin