Så den gal med daffy igen

hejsa

ja bedst som vi troede at daffy var ved at være ok igen er han nu begyndt at lave stort rundt om i huset, vi har 2 meget store kattebakker stående og grusset bliver skiftet hver anden dag, det han gør er at han går på den ene bakke og tisser for derefter at gå på den anden bakke og lave stort, Men han gør sig aldrig færdig og smutter så af bakken og går f.eks ned i stuen og gør sig færdig der.
bakkerne står på rolige steder.
det er da ikke særlig lækkert at skulle tørre op efter ham og især fru tonya er ved at være godt gal over det.
er der mon nogle der ka fortælle hvad det dog ka skyldes.

Har han hård mave Johnny?

nej overhovedet ikke, hans afføring er ganske alm

Hvis ikke du har snakket med dyrlægen om det, så ville jeg ringe til dem og spørge om det kan have noget med sukkersygen at gøre. Han er jo ikke helt ny længere, så det KAN også være alderen eller noget helt tredie. God bedring med ham.

vi skal skam osse til dyrlæge med ham meget snart, han skal lige ha et tjeck, men det ville jo være fint hvis man på forhånd havd een ide om hvad det kunne være, derfor spørger jeg, men ja nr 1 er helt klart dr dyr

Det gjorde Fiona også .
Men det var som om at bæ’en sad fast i hendes nummer .
Så det hang på kanten af kattebakken og så så det ud som om at hun havde kørt nummeren hen af gulvet . Det var helt smurt ind -brækkesig .
Hun gjorde det et par gange og så stoppede hun så heldigvis igen -thumbs . Aner ikke hvorfor hun gjorde det .

ja han skal sørme da osse afsted til dr dyr, nu er det ikke sådan at han bare sætter sig et tilfældigt sted og laver puha, han går altid først på bakken , men han smutter derfra inden han er færdig med sit puha badder

En af mine piger gør det samme…hun gør det, når der er et eller andet hun er utilfreds med…
Da jeg var i abejdsprøvning… gjore hun det slet ikke i bakken, først lige foran bakken, sener midt på gulvet, som om hun vil vise mig, at hun var sur

Mit bud er at et eller andet er ubehageligt for ham,mens han sidder og pøller…
Specielt da han ikke har gjort det før…
Jeg tror at han måske har smerter ifm vandladning eller afføring…?
På baggrund af hans sukkersyge,så ville jeg kontakte dyrlægen og fortælle om problemet…

har muligvis rgnet ud hvorfor han laver de trælse puha , vi sad lige og snakkede om det , og så så vi hvordan han sad helt akavet i de nye bakker vi har købt, så nu tager vi topkanten af dem for at se om det ikke hjælper

Det lyder rigtig fornuftigt Johnny: -thumbs

Jeg håber meget det hjælper Johnny. Er det somom Daffy er blevet gammel igen her de sidste få uger? Jeg synes jo ellers, han har haft en rigtig god periode, efter det du har haft skrevet.

nej han er så absolut ikke blevet gammel, eneste forskel er at han de sidste par uge har virker mere dvask, men det tror jeg er pga af varmen, for om aftenen er han meget vågen og yderst livlig. så det går stadig bedre med ham, syntes vi, men han skal snart over til dr dyr for et tjeck

Alle mine gamle som helt unge, er for tiden også mere dvaske om dagen -sover men når vi når aften og der er lidt køligere, så tager F… ved dem og de når alt det de ikke har nået hele dagen. -sexsex -råbeaf -bangbang -tænkekitty -romeo -fløde [cat-aquarium.gif] -LOL -LOL

Det lyder som en god idé!
I det hele taget skal en bakke helst være så stor, at katten kan gå frem i den og også vende sig uden besvær og uden at træde i afføringen. Jeg har nemlig lagt mærke til, at når mine katte besørger i haven, sidder de ikke på samme sted, men går langsomt frem, mens de laver.

hurraaa, efter vi har pillet kanterne af vores nye kattebakker som faktisk er ret store, de er 3kantede og er ca 55 cm på alle 3 sider.
det har hjulpet rigtig meget , for daffy har ikke siden da haft uheld el noget. det er bare dejligt, men hvorfor har den fjollekat ikke sagt noget istedet for bare at demonstere og lave ulykker -høhø

Det bedste man kan give sine dyr ER VALG.
Og med det mener jeg at katten kan vælge hvilken form for bakke, forskellige steder OG måske endda grustyper.
Os os har vi inde overdækkede kattebakker…5 styks og to styks der ikke er overdækkede. Ydermere har vi ude 4 stooore plastik hundekurve med strandsand i. Plastik fordi så kan de gøres HELT rene når jeg skifter strandsandet præcis som inde hvor bakkerne gøres rene en gang ugentlig…både overdele OG underdele.
Vore dyr ER renlige fra naturens side, så når der udvises urenlighed er det som oftest fordi de er utilfredse, og så er det valget er godt. For sæt nu en af valgmulighederne gør, missen syntes det NU IGEN er ok at gøre sig ren lige hvor vi gerne vil have den gør det.
Brita -pote

Ej hvor er det godt at høre… sørme godt i fik løst problemet…
Hvis bare katte kunne sige -duuuu mester, den er helt gal den her… i stedet for bare at skide diverse steder GG[/quote]

ja lige præcis

Det ER jo lige præcist dèt han har gjort. Nogle taler blot med den anden ende -uha