Så det forår i tilst

så er foråret helt sikkert kommet til til tilst, mange træer er sprunget ud og er nu fyldt med grønne blade igen, vores flotte kirsebrætræ er i blomst og er bare så flot, vores bøgehæk er med kæmpe knopper på og de er lige ved at springe ud osse.
vi har osse selv gjort lidt i vores pga af forårets kommen, vi har nemlig plantet de flotteste blomster, vi har/havde et stk grimt jord hvor der intet kunne gro, så vi byggede lige en stor blomsterks på 55x210 cm i 20 cm højde og fyldte den op med en blanding af jord og spagnum, deri har vi plantet 16 flotte spanske marguritter i gul,hvid,lyslilla og mørklilla.
vi plantede så osse et par gule roser + lidt andre blomster, det hele ser bare så flot ud, nu mgl vi bare at ham der hr frandsen gider slå græsset, så er haven så fin så fin.
har overvejet at lave et album inde på kindergarten, men ved ikke om jeg overhovedet gidet det. gør det dog gerne hvis nogen ønsker at se det

Solen skinner, Røde kinder i Tilst der blomster alt i år.

(hmm kan ikke huske resten af melodien så du må nøjes med den ene strofe og kunne du høre hvordan jeg lyder ja så vil du faktisk helst undvære hver eneste ord. -band )

findes der noget mere vidunderligt end at verden vækkes til live igen …

forår er min ubestridte yndlingsårstid…

Knus og hyggehilsner i det smukke vejr