Så er afstemningen skudt igang

Stem på dit favorit billede til månedens kat Februar 2012 her

Hvorfor stemmer I om maanedens kat allerede inden maaneden er gaaet i gang? :slight_smile:

Fordi Månedens Kat for februar skal ligge på forsiden af sitet hele februar :slight_smile:

Jeg har opgivet at være med i konkurrencen.

Lyder mærkeligt når du har sendt billede ind til Februars konkurrence :gruble:

Jeg tror jeg har været med i 90% af de måneder der har været konkurrence om månedens kat men har aldrig vundet endnu. Derfor stopper jeg da ikke med at finde billeder frem og bidrage :slight_smile:

Hvis alle tænker som dig ville der ikke være nogen månedens kat konkurrence mere for der er altså kun en der kan vinde.

Tjaa… det er vel op til mig, om jeg tænker sådan :wink:

Ja, man kan da altid nyde alle de dejlige billeder, der bliver sendt ind :ok:

Og det kan virkelig være svært kun at måtte stemme på ét billede, når der er så mange gode tilmeldt.

Fordi du ikke vinder Susanne , er det da ikke sagt, at f.eks. jeg ikke synes at dine billeder er gode - man kan altså bare kun stemme på ét. :smiley:

Fuldstændig :rock:

For mig handler det ikke om at vinde, men når ingen stemmer på ens billeder - ingen af de gange man lægger noget ind, så er lysten der ikke til at blive ved - i hvert fald ikke min lyst til at prøve. Jeg kan jo kun tale for mig selv. :slight_smile:

Jeg ville da være ked af at jeg slet ingen stemmer får når jeg deltager, men så må jeg jo blot konstatere at mit billede ikke var godt nok i forhold til de andre. Jeg har da prøvet at få 0 stemmer - ja jeg var simpelthen nødt til at stemme på et andet billede end mit eget for det var virkelig et pletskud :høhø:

Jeg kan næppe tro, at INGEN billeder er gode nok, når man har deltaget mange gange.

Det er jo helt anonymt da det kun er mig der ved hvem der indsender billeder og jeg fortæller det ikke til nogen før der er fundet en vinder :slight_smile:

Så anonymt er det vel heller ikke, når billederne som regel ligger herinde i albums inden :slight_smile:

Eller de er måske ligefrem vist frem i billede-trådene.

[QUOTE=DK Blackangel;779425]Så anonymt er det vel heller ikke, når billederne som regel ligger herinde i albums inden :slight_smile:

Eller de er måske ligefrem vist frem i billede-trådene.[/QUOTE]

Jeg har helt personligt aldrig gennemskuet et billede i en konkurrence som værende fra dig. Det er ikke specielt mange billeder, hvor jeg kender afsenderen og det er bestemt ikke det (bortset fra hvis det er mit eget ;)), der gør forskellen på, om jeg stemmer.

[QUOTE=DK Blackangel;779425]Så anonymt er det vel heller ikke, når billederne som regel ligger herinde i albums inden :slight_smile:

Eller de er måske ligefrem vist frem i billede-trådene.[/QUOTE]

Så er det måske der fejlen ligger, du har ikke vist dine billeder før :slight_smile:

Nej helt alvorligt, så tror jeg at man stemmer ud fra det kriterie der er givet som no 1
Dernæst stemmer man på eget billede eller på en af vennernes billede som deltager

Jeg har endnu ikke oplevet at et billede som har vundet ikke har levet 100% op til emnet og jeg har heller ikke oplevet at jeg har siddet og tænkt: Det fatter jeg bare ikke. Hver eneste månede har jeg nikket og tænkt, ja det var et godt billede der vandt.

Jeg har altid et billede med, og hvis folk ikke kan se, at mit er det pæneste/sødeste/sjoveste/bedste, er det dæleme dem, der er noget i vejen med. Og det skal sandelig ikke forhindre mig i at være den første, der sender et billede ind til den næste måneds konkurrence :høhø:

Jeg kan nu godt gennemskue de fleste billeder :slight_smile:

Så er du dælme dygtig, jeg kan ikke engang huske hvem der har sendt billederne ind når vi når til afstemningen for slet ikke at tale om når vi når til at skulle udnævne månedens kat.

Demens light måske :høhø:

Eller også interessere det mig ikke. Det bedste billede får min stemme og er det ikke mit eget ja så må det bare være på den måde :slight_smile:

Jamen Susanne, så konkluderer vi, at det er en personlig hetz mod dig, at dit billede aldrig vinder.

Vi andre, der ikke vinder, er så bare uheldige.

Den holdning elsker jeg bare :slight_smile:

Og tak for din deltagelse :slight_smile: