Så er afstemningen skudt igang

Jeg har aldrig talt om hetz, og jeg har heller aldrig talt om at vinde. Så hvor får du det fra :?

Hvem stiller du det spørgsmål til? Ingen har nævnt noget om hetz :slight_smile:

Se indlæg 19.

Måske fra dine 6 ud af 20 indlæg i denne tråd, der alle går ud på, at det må være fordi folk kan gennemskue dine billeder, at du ikke får nogen stemmer. Det betyder for mig, at du tager det meget personligt, at du ikke får nogen stemmer - og hvis ikke man var interesseret i at vinde, kan jeg da ikke se fidusen i at være interesseret i antal stemmer?

Jeg har aldrig talt om antal stemmer, kun at JEG ikke gider deltage, når INGEN stemmer på en af mine, det er vel MIT valg? :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;779449]Jamen Susanne, så konkluderer vi, at det er en personlig hetz mod dig, at dit billede aldrig vinder.

Vi andre, der ikke vinder, er så bare uheldige.[/QUOTE]

Det er også det jeg får det til… jeg er nemlig født under en uheldig stjerne…

Så lad være - det er et frit land, vi lever i, men hvorfor overhovedet offentliggøre din manglende lyst til at deltage?

Hvorfor overhovedet kommentere det, hvis du har det sådan? :slight_smile:

I guder, som alt skal vendes og drejes…

Tak, det indlæg havde jeg overset :slight_smile:

Jamen du deltager da alligevel på lige fod med mig som også har en uheldig stjerne eller også er vi ikke gode nok til at fange det rigtige øjeblik :høhø:

hehe ja da, dog er det længe siden… he he men mener vist at Lioness og Klunte har haft vundet, hvor de deler en is…

jeg bliver ved med at poste billeder her inde uanset om nogen skriver om dem… tja jeg vil vise mine smukke katte frem, og i gider at se på dem eller ej, er jeg ligeglad med…

Hvor har du dog ret Hanne…

[QUOTE=Hanne P;779475]hehe ja da, dog er det længe siden… he he men mener vist at Lioness og Klunte har haft vundet, hvor de deler en is…

jeg bliver ved med at poste billeder her inde uanset om nogen skriver om dem… tja jeg vil vise mine smukke katte frem, og i gider at se på dem eller ej, er jeg ligeglad med…[/QUOTE]

Så du stoppede da du vandt :høhø:

Næ der er da ikke så længe siden at du har deltaget, et par måneder eller 3 måske :slight_smile:

Kan ikke lige huske det…

Selvfølgelig er det trist, hvis ens billede ikke får nogen stemmer - men jeg tror nu ikke, at det er personligt, bare at dem der får stemmer, er bedre :ok:

Det er sjældent, at jeg kan gennemskue, hvem indsenderne er - denne gang kunne jeg med et par stykker og et af dem fik min stemme - simpelthen fordi jeg synes, at det er et dejligt billede :hjerte:

(Det vinder nu ikke, men pyt, det der fører er også et skønt foto)

Jeg har aldrig selv deltaget, da jeg ikke har haft billeder, der passer til kategorien - jeg tager ikke så mange fotos af kattene, som I andre, så det er nok derfor :tihi:

Men jeg synes da stadig, at min to tøser er superdejlige - uanset om de vinder er fotokonkurrence eller ej :høhø:

Jo jo … når jeg ser konkurrencebillederne, bruger jeg da gerne lige et par timer på at bladre alle brugernes albummer igennem.
Bare for lige at være sikker på det er den korrekte persons billede jeg stemmer på.

Det gør vi alle vel :rock:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;779564]Jo jo … når jeg ser konkurrencebillederne, bruger jeg da gerne lige et par timer på at bladre alle brugernes albummer igennem.
Bare for lige at være sikker på det er den korrekte persons billede jeg stemmer på.

Det gør vi alle vel :rock:[/QUOTE]

Det er da ikke nødvendigt :wink:

Ja, jeg har da også deltaget med en masse billeder de sidste par år - uden at vinde en eneste gang så vidt jeg ved… :slight_smile:
Denne her gang er der så mange gode at jeg slet ikke kunne bestemme mig :tihi: Så jeg har ikke stemt endnu :ups:

HA - har lige set fotos fra denne måned.
Heldigvis er ejeren med på mange billeder - så slipper jeg for detektivarbejdet.