Så er baren åben

Åh der gad jeg da også godt og ligge.

Hvor ser det dog hyggeligt ud. Fedt hun gider alle de unger:wehuu:

Hold da op for et mylder :smiley:

Og for lige at understrege tendensen :slight_smile: Her har vi en bimsemor, der kan det samme - der er 3 birmakillinger og 2 korthårede (nr. 3 korthåret rejste sig og gik, mens jeg fumlede med kameraet!) Hun hedder Independence Day og er kuldssøster til Camillas Pimsefætter.
VH
Susanne

:høhø: Du behøver da ikke at lede efter en amme, hvis du nogensinde skulle være så uheldig.

Nåååååååååååå hvor sødt…:wehuu:

Hold da op med killinger, sikke et dejligt billed :smiley: Hvor er de bare søde.
Dygtige missemor :slight_smile:

Lis - Hun har selv et par af dem på billedet, og de tre andre på billedet er hendes mor Pussys kuld fra i år, og så et pr bimser, dem ved jeg ikke noget om -høhø

:inlove:"Hold da op " et skønt billede!! Jeg har forsøgt at tælle, både killinger, ører og poter, - – men opgav!:doh: Hvor mange killinger er der? 8?

Cats og Conni

Pragtfulde billeder…man bliver jo helt “skruk”

Hvor er de bare dejlige, lige til at spise :wehuu:

[quote=conninissen;410273]:inlove:"Hold da op " et skønt billede!! Jeg har forsøgt at tælle, både killinger, ører og poter, - – men opgav!:doh: Hvor mange killinger er der? 8?

Cats og Conni[/quote]

Der er ialt 5 korthårede/hurtigstribede :inlove: - og så er der 10-12 birmakillinger, kan ikke huske om det er taget før eller efter de første 2 flyttede hjemmefra i sidste uge. Så der er fuldt hus her i øjeblikket, og der er altid en tante, der er villig til at give en lille tår, hvis nogen skulle blive tørstig :slight_smile:
VH
Susanne

[quote=Susanne W;410713]Der er ialt 5 korthårede/hurtigstribede :inlove: - og så er der 10-12 birmakillinger, kan ikke huske om det er taget før eller efter de første 2 flyttede hjemmefra i sidste uge. Så der er fuldt hus her i øjeblikket, og der er altid en tante, der er villig til at give en lille tår, hvis nogen skulle blive tørstig :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

Du skylder altså fotos af bimseungerne forfra nemlig ja :slight_smile:


Sunrise! Starlight er flyttet i sidste uge, og Snowfall har jeg vist ingen billeder af - men hun er den tabby af de 3, og derfor nødvendigvis en bliver :slight_smile:
VH
Susanne

Hun er da mega nuttet. Skal hilse fra fede farmand…som har taget mindst 1½ kg på siden han blev snippet.:høhø:

:besvimer: hvor er hun lækker ja ligefrem nutte og enormt køsselig :wehuu: og hvilke øjne :inlove:

Sover han med hovedet i madskålen? :slight_smile: Ja, hun er faktisk for god til at have afmonteret, men man må jo tage en beslutning på et tidspunkt… suk…
VH
Susanne