Så er CK på banen hos mig

Har lige fået denne besked fra CK, den ryger lige til polititet.

Hun har sgu god tid til at følge med i andres liv, ikke så sært hendes dyr lider, hun har jo ikke tid til dem.

CK Skriver:

Hvad så din lille selvglade smatso. Går og hænger andre ud på nettet. Du skulle hellere tage dig sammen og få styr på dit eget liv. Render og tjekker og holder øje med andre. du skulle tage og finde dig et stykke arbejde og finde ud af dig selv først. Du har snart flere dyr på meget mindre plads end dem du kalder for dyremishanldler. De kan da i det minste få frisk luft en gang i mellem. Få dig dog et liv i stedet for. Lad være med at kaste med sten, når man selv bor i et glashus. Det er ikke godt for naboskabet.

hold dAa op, hvor hun kan… hun er ikke rigtig klog… godt du har sendt den vidre

hun er nu så sød

Det var da underligt, du har da slet ikke haft noget at gøre med hende.

Hvor underligt.

Men hun glemmer noget, jeg har kun 3 katte her hvor jeg bor nu, og de dyr jeg har ellers får hjem flytter ud på et sted hvor der er 2000 kvadratmeter grund og 250 kvadratermeter hus, og jeg og mine dyr flytter med, og de kommer til at få en stor indhegnet have med udgang far huset.

Stik den Charlotte Kofoed, og hvem er det lige der hænger folk ud på nettet Charlotte Kofoed??? Gud hvor kunne jeg fortælle dig min direkte mening om dig, men jeg er ikke lige så lavt et menneske som dig.

Hold da k*ft. -uha
Nøj, hvor er hun dog en *******. -tommelned -tommelned Bare den måde, hun starter brevet på. -doh
Super, at du tager affærer og sender det til politiet. -thumbs

[quote=Sheer;64193]Det var da underligt, du har da slet ikke haft noget at gøre med hende.

Hvor underligt.[/quote]

Jo jeg siger min menign om hende og har været der ude og se hendes elendige forhold for hendes dyr, det er som nok.

[quote=Makenski;64197]Hold da k*ft. -uha
Nøj, hvor er hun dog en *******. -tommelned -tommelned Bare den måde, hun starter brevet på. -doh
Super, at du tager affærer og sender det til politiet. -thumbs[/quote]

Ja, for jeg er nemlig ikke bange for hende, .modereret af admin

Send det til samme myndighed, som er hendes myndighed…det er mest givtigt.
Det bør alle gøre…det virker både mere OG mere seriøst hvis det er samme person der får anmeldelserne.
Nu håber jeg så ikke hun sætter dine dyr til salg, som hun gjorde mine -what for så får du noget at se til, med alle de opringninger -tihi
Brita

Jeg tror også Pia , at hun er en flittigt gæst herinde … Så hvis man ikke vil informerer hende , kunne vi jo bruge vores lukket hule , hvor kun medlemmer har adgang -thumbs… Godt du er gået videre med det , selv om der nok ikke kommer noget ud af det …

-LOL-LOL-LOL…-sorry hun er da bare FOR latterlig og hendes måde, at udtrykke sig på, er da total på bavian stadiet…hun er jo ikke psykisk syg, hun er mentalt retarderet…det er sådan noget et 10-12 års barn ville skrive i vrede og afmagt-tommelned

Hop op og fald ned på det Pia, hun er ikke vær at bruge krudt på-mai men godt du sendte mailen til de rette instanser-thumbs

Du har fuldstændig ret i, at hun burde bruge hendes tid på de stakkels dyr men det er nok for meget at forlange af hende…du ved nogen mennesker har kun mental kapacitet til at koncentrer sig om en ting af gangen og det er jo tydeligvis mere vigtig for hende, at følge med i andres liv end at få styr på sit ejet…desværre ved vi jo godt, hvem der lider af den grund-ked

[quote=kamikaze;64200]Send det til samme myndighed, som er hendes myndighed…det er mest givtigt.
Det bør alle gøre…det virker både mere OG mere seriøst hvis det er samme person der får anmeldelserne.
Nu håber jeg så ikke hun sætter dine dyr til salg, som hun gjorde mine -what for så får du noget at se til, med alle de opringninger -tihi
Brita[/quote]

Ja men så må jeg jo få noget at se til, og det bliver hun så også mældt for, jeg er nemlig totalt ligeglad med hvad hun så længe hun er led hved dyr.

[quote=anne p;64202]-LOL-LOL-LOL…-sorry hun er da bare FOR latterlig og hendes måde, at udtrykke sig på, er da total på bavian stadiet…hun er jo ikke psykisk syg, hun er mentalt retarderet…det er sådan noget et 10-12 års barn ville skrive i vrede og afmagt-tommelned

Hop op og fald ned på det Pia, hun er ikke vær at bruge krudt på-mai men godt du sendte mailen til de rette instanser-thumbs

Du har fuldstændig ret i, at hun burde bruge hendes tid på de stakkels dyr men det er nok for meget at forlange af hende…du ved nogen mennesker har kun mental kapacitet til at koncentrer sig om en ting af gangen og det er jo tydeligvis mere vigtig for hende, at følge med i andres liv end at få styr på sit ejet…desværre ved vi jo godt, hvem der lider af den grund-ked[/quote]

Jeg bruger faktisk ikke krudt på hende, men når hun sender sådan noget til mig bliver det mældt, og jo flere der mælder hende jo bedre.

Og så er det jo helt tideligt det er fra hende selvom hun ikke har nogen afsender på, kun hun kan finde på at skrive så barnligt og umodent.

Det er vist hende der skal få sig et liv -rulleøjne
Hun har godt nok meget travlt, med alle andre -tommelned

Tror altså det kan være hip som hap, hvem sige hun ikke allered er medlem herinde :?
Hun kan jo bare melde sig ind med falsk navn osv, det er hun så god til - altså det med de falske navne -mai

Og her går man og tror, at sødde lille CK bygger om…

Men næ næ, hun sidder da inde i varmen og sender beskeder der er en Neanderthaler værdig.

Hun har for meget fritid, nu hvor hendes annoncer er svære at svare på

Og tænk en gang, hun giver mig et rigtg fint navn, det er sgutte så ringe at blive samlignet med så intiligent et dyr som soen, den er da i hvert fald også mere intiligent end hende men der skal selvfølgelig heller ikke så meget til for at blive det.

[quote=Raggie;64213]Og her går man og tror, at sødde lille CK bygger om…
Ikke sidst jeg kørte forbi/i søndags…der ser lige så trøstesløst ud som altid

Men næ næ, hun sidder da inde i varmen og sender beskeder der er en Neanderthaler værdig.
jeg tror det handler om at få opmærksomhed og nu har hun ikke været diskuteret i dagevis…så bliver hun ensom. Det må være efter devisen…hellere dårlig omtale end ingen omtale

Hun har for meget fritid, nu hvor hendes annoncer er svære at svare på
[/quote]

Ja, jeg håber de der har fat i den snor, holder den stram…så annonceringen stoppes. Det er faktisk sammen med anmeldelserne der gøres, de bedste virkemidler.
Brita
nb…hendes nabo fatter forøvrigt stadig IKKE dyrene er der…han havde godt set TV…men det gør vi andre jo heller ikke. Fornuftig mand

Og så sidder kvindemennesket og skriver andet steds, at hun kunne have lyst til at besøge alle os med indekatte og lukke dem ud, for det er SYND at de aldrig kommer udendørs.

-doh-doh-doh-doh

Mærkeligt nok omtaler hun ikke, at hendes egene katte sidder i små utætte skure dag ud og dag ind.

:(:(:frowning:

Jeg ville ellers ikke indlade mig med hende, men kunne dog ikke lade være med at skrive, at vores katte da i det mindste kan røre sig og holde varmen!

:smiley:

Pia, blæs på hendes hjernelamme kommentarer - hun er ikke værd at spilde tid på.

HOV HOV Eva, du glemmer de har løbegårde også den der er 60 cm gange en meter…den kan man virkelig løbe i-mai

Tænker ofte OM der sidder blot et menneske der kan gennemskue den slags mennesker…er der en psykologistudernede herinde?
Brita

[quote=Eva;64225]Og så sidder kvindemennesket og skriver andet steds, at hun kunne have lyst til at besøge alle os med indekatte og lukke dem ud, for det er SYND at de aldrig kommer udendørs.

-doh-doh-doh-doh

Mærkeligt nok omtaler hun ikke, at hendes egene katte sidder i små utætte skure dag ud og dag ind.

:(:(:frowning:

Jeg ville ellers ikke indlade mig med hende, men kunne dog ikke lade være med at skrive, at vores katte da i det mindste kan røre sig og holde varmen!

:smiley:

Pia, blæs på hendes hjernelamme kommentarer - hun er ikke værd at spilde tid på.[/quote]

Ja hun er så dobbeltmoralsk, men mældes skal hun.