Så er CK på banen hos mig

[quote=kamikaze;64229]HOV HOV Eva, du glemmer de har løbegårde også den der er 60 cm gange en meter…den kan man virkelig løbe i-mai

Tænker ofte OM der sidder blot et menneske der kan gennemskue den slags mennesker…er der en psykologistudernede herinde?
Brita[/quote]

Desværre går hun glip af mine guldkorn, da de er blevet redigeret væk!

Det samme er hendes indlæg, som jeg jo svarede på - der er virkelig gang i slettepennen.

-uha-uha-uha-uha-uha

Og ja Brita, jeg glemte jo hendes formidable løbegårde - dumme mig!

-upssa-upssa-upssa

Velkommen Pia
i gæstebogsklubben-høhø-høhø-høhø hun er sat** lam i roen-uha-uha

Pia så var du den heldige vinder IDAG der lige fik en hilsen ggg
syntes det er fint du vil melde hende

Brita jeg tror desvære ikke at en psykolog med 50 års erfaring kan finde ud af hendes tomrum på halsen

bare er er en her inde der kan overbevise hende om at kattene skal have VARME KÆRLIGHED PLADS ja jeg kunde blive ved bare alt andet end det de har lige nu

Jeg kan godt lide det cebsur stykke her:-) Det siger mere end Pias oprindelige ord:-))))

Bare anmeld det til landbetjenten hos Brita. Så ender de alle samme sted.

IH hvor har Ck forandret sig hva?

Lad os sende hende noget hjælp! Hun har jo tydeligvis la´gt sin stil helt om! Jeg er intet mindre end imponeret over hendes nye stil!

(Sarkasme kan forekomme)

Fortsæt kampen - ingen kan tie os ihjel!

Kattelov nu! Lad os få frakendt dette syge menneske retten til at holde dyr for bestandigt!

Beklager CK - vi er flere end dig - og ingen af os reagerer ret godt på trusler. Du gør vores kampvilje størrere og styrker vores sammenhold. Vi ses igen.
Og det er ikke en trussel - det er et løfte!

MVH Helle

Ihh Pia, du er nok også kommet i det fine selskab som CK vil skrive med.
Jeg sidder helt og ærgrer mig over jeg ikke har en hjemmeside hun kunne skrive en hilsen til mig i -mai

Vær nu søde ved CK - Hun forsvarer sig jo bare lidt, fordi i alle er så onde ved hende.
Kan i virkelig ikke se, at hun har forandret sig meget?
Hvorfor kan i ikke tro på hendes ord om forbedring for hendes katte?

Jeg kan da tydeligt se, at det er en helt anden CK vi her har med at gøre, og derfor tror jeg osse på hendes ord om bod og bedring for kattene.

Måske jeg skulle sende et par tusinde, som hun kan købe lidt godt for, jeg er sikker på at alle pengene ville gå til hendes katte…

Ironi ER brugt i dette indlæg !!

[quote=Poly-Cats;64291]Vær nu søde ved CK - Hun forsvarer sig jo bare lidt, fordi i alle er så onde ved hende.
Kan i virkelig ikke se, at hun har forandret sig meget?
Hvorfor kan i ikke tro på hendes ord om forbedring for hendes katte?

Jeg kan da tydeligt se, at det er en helt anden CK vi her har med at gøre, og derfor tror jeg osse på hendes ord om bod og bedring for kattene.

Måske jeg skulle sende et par tusinde, som hun kan købe lidt godt for, jeg er sikker på at alle pengene ville gå til hendes katte…

Ironi ER brugt i dette indlæg !![/quote]

Endelig en` som tror forstår hende -thumbs-thumbs

-LOL-LOL

Jeg sad da den anden aften og skrev med hende i beskedcenteret hos Gul&Gratis. Mit navn var tydeligt:)

Godt nok hed hun Lotte Konradsen og kom fra Hammel, og hendes nøjagtige adresse var den samme som De Grønne Busser har, altså da jeg bad om adressen for at kunne besigtige katten, nu der ingen billeder var på annoncen, da Lone Konradsens digitale kamera var blevet stjålet…-grrrierdumme

[quote=Raggie;64382]Jeg sad da den anden aften og skrev med hende i beskedcenteret hos Gul&Gratis. Mit navn var tydeligt:)

Godt nok hed hun Lotte Konradsen og kom fra Hammel, og hendes nøjagtige adresse var den samme som De Grønne Busser har, altså da jeg bad om adressen for at kunne besigtige katten, nu der ingen billeder var på annoncen, da Lone Konradsens digitale kamera var blevet stjålet…-grrrierdumme[/quote]

Ja, og andre gange er de ved at renovere huset, så de kan desværre ikke modtage gæster - men katten/killingen kan afhentes på nærmeste bus eller jernbanestation.

:(:(:(:frowning:

Underligt egentlig at konen ikke er blevet forfatter med den fantasi, hun lægger for dagen!

:s:S:S

Eva, hun har efterhånden mange års erfaring med at vildlede mennesker og hun kender alle trickene. -fuck

Ja, og desværre lykkes det hende stadig, at narre godtroende mennesker - den -jegerenheks

[quote=Stine A;64209]Det er vist hende der skal få sig et liv -rulleøjne
Hun har godt nok meget travlt, med alle andre -tommelned

Tror altså det kan være hip som hap, hvem sige hun ikke allered er medlem herinde :?
Hun kan jo bare melde sig ind med falsk navn osv, det er hun så god til - altså det med de falske navne -mai[/quote]
Ja falske navne er hun nok god til , men at holde en sober tone i 100 indlæg -uuh

Det værste for hende næst efter total tavshed er ikke at kunne kommentere.

[quote=Mega;64456]Det værste for hende næst efter total tavshed er ikke at kunne kommentere.[
-LOL-LOL

Jeg har advaret igen på hundegalleri mod hende. Admins er nu mere opmærksomme lover de.

Ja, hun har jo også kastet sig over hundeavl nu - det giver måske bedre?

-doh-doh-doh-doh

Så kan det da være at det bliver nemmere og få stoppet hendes ret til dyrehold.

Der er loven trods alt bedre.

Hmmm den postede samme besked to gange

Ja alle dyr bør væk der fra

Ihhh nu har jeg sørme chancen for atter at skrive med CK eller hvad hun nu hedder, det er bare spændende -weee
http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/ragdoll/annonce/3997182

Men uhh hvor ser de Ragdoller dog sølle og skræmte ud -ked