Så er dagen oprindet

Ja, idag skal jeg jo hente den smukkeste nye Prinsesse. :hjerte::hjerte:

Kan mærke jeg har fået bobler i mavsen og begynder at blive lidt nervøs.
:kryds::kryds::kryds: Åhhr, lad det blive en stor succes.

Har lige ordnet badeværelset ovenpå, vasket kattebakken og puttet rent grus i…
Fundet lidt lækkert dåsemad frem…og vil putte en katteseng derop, så hun kan “nøjes” med badeværelset indtil hun tør driste sig ud på de, for en kat, mange km2.

Jeg glæder mig til at vise hende frem herinde og vil allerede nu gerne sige undskyld, hvis der den næste stykke tid kommer lidt for mange indlæg om hende :hjertehop::hjertehop:

En af mine kollegaer i gennem 15 år, sagde her i weekenden, at det da var godt nok, vi skulle have en kat mere, men hvorfor og hvad skulle det gøre godt for ?? :besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg gav hende hånden og sagde: " goddag…mit navn er Susanne…kender vi hinanden?? "

:klapper::klapper::klapper:

Det var dælme da en underlig formulering af et spørgsmål???
Behøver jeg fortælle hun INGEN dyr har???

Nå, men jeg kører snart…I må gerne krydse fingerne for os her i det bette hjem.:heya::heya:

Iiiiih, hvor bliver det spændende! :yah::yah::yah:

Jeg håber, at det kommer til at gå helt fantastisk med sammenføringen! :kryds:

Og bare bombarder os med billeder - Jeg vil blive skuffet, hvis ikke du gør det. :hjertehop:

Og sikke da en kommentar fra din kollega. :uha: Hun må have et meget fattigt liv, når hun ikke har oplevet glæden ved dyr…

Næh, hvor spændende!
Jeg glæder mig sådan til at se billeder af hende :wehuu:
Og jeg ved helt præcis hvordan ventetiden er, for jeg har lige for 1 time siden fået en ragdoll dreng på 13uger hjem, som jeg har ventet på siden han var 5uger :hjerte:

Og jeg kryder fingre for at dine to drenge tager godt imod hende! :kryds::kryds:

Først og fremmest tillykke med prinsessen.

Dernæst held og lykke med sammenføringen.