Så er de første 300 billeder tømt ud af kameraet!

og her kommer lige et par stykker…

Vores skønne baby dreng

Nogen der kan gætte hvorfor vi kalder ham krølhår???

Så et billede med et “fyldt” klatre træ…

Så vores 2 tøser der hænger sammen som ærte halm…

Og så mors sorte panter!!!:wehuu:
og kan i holde på en hemlighed?? næste søndag flytter endnu et sort panter hjem til os… Peek a boo skal nemlig familie sammenføres med hendes bror, night shift, som flytter her til som kastrat… vi glæder os helt vildt!!

nå det var vist nok “spam” for denne gang,orker ikke at gå de næste 300 billeder igennem i aften…

Kh
Anja

Sikke en smuk flok I har :inlove: :inlove: :inlove:

Og tillykke med endnu en ny smuksak… jeg skal nok tie stille :høhø:

Hvor ser de dejlige ud alle sammen :inlove: og tillykke med den nye misling der flytter ind også :flag:

Den 3-farvede har lige smeltet mit hjerte :wehuu:

Puuuh, burde være forbudt og vise sådanne skønheder frem :hjerte:

Ååååååååhhhh:wehuu::wehuu:

Det er nu nogle smukke misser, du har :wehuu:

Og så er jeg ret imponeret over, at du tør have en vase med blomster stående på det sted - den var altså ikke gået ret længe herhjemme :rock:

Det VAR dog nogle UALmindelige smukke dyr du omgiver dig med :rock:

Fine billeder! Og vi glæder os til at se dig. :slight_smile:

Hvor er de da skønne :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er de skønne allesammen.
Hilsen Lisbeth

[quote=Jane;264222]Det er nu nogle smukke misser, du har :wehuu:

Og så er jeg ret imponeret over, at du tør have en vase med blomster stående på det sted - den var altså ikke gået ret længe herhjemme :rock:[/quote]

hi hi nej der er faktisk flere der har spurgt om ikke kattene vælter alt på halvmuren - men intet er endnu faldet ned(endnu!!) og muren er ca 3.5 meter lang og der står “pynt” hele vejen hen af den…

(men nu skal det nok ske fordi jeg har skrevet at de er så gode til at passe på):tihi:

Kh
Anja

[quote=lille-my´s;264149]
og kan i holde på en hemlighed?? næste søndag flytter endnu et sort panter hjem til os… Peek a boo skal nemlig familie sammenføres med hendes bror, night shift, som flytter her til som kastrat… vi glæder os helt vildt!!

nå det var vist nok “spam” for denne gang,orker ikke at gå de næste 300 billeder igennem i aften…

Kh
Anja[/quote]
Den panter der er jo bare så usandsynligt lækker, smuk og alt muligt :savle: Og jeg er slet ikke misundelig over, at I skal importere den smukke Skiffer også :stuck_out_tongue: Men jeg er utrolig glad på jeres vegne, og jeg kan kun anbefale den slags familiesammenførelser fra det Castle Rock’ske/Bearcloud’ske hjem :ok: Og så får jeg måske æren af at transportere ham?? Det skal være en fornøjelse :smiley:
Jeg glæder mig til en lille familieweekend :rock:

De er da bare super lækre . . . . og TIL LYKKE med familieforøgelsen, det bliver bare spændende :flag: