Så er de hjemme!

Ja i går kom vores to små missere hjem til os! :wehuu:

Det er virkelig SKØNT! De er super dejlige. Jasmine sov hele vejen hjem, men Cassim var mere “mistænksom” og lagde og kiggede rundt. Vi satte transportkassen på gulvet i stuen, så de kunne komme ud, som de lystede, og Jasmine var hurtigt ude og snuse, mens min lille Simsemus ikke var så ivrig. Han kom først ud, da Jasse forlod stuen, så var han jo nødt til at se, hvor hun skulle hen :tihi: Da de havde snuset rundt og fået lidt at spise, faldt de til ro Cassim fulgte med min kæreste, som skulle tidligt op, i seng, mens Jasmine lagde sig på sofaen med mig. I nat sov de så begge sammen med os i sengen, vi vågnede ved 5-tiden, hvor vi var oppe og lege lidt :ups: og så gik vi ellers i seng og puttede igen! :wehuu:

Hele dagen har de skiftevis leget og sovet, men det er noget HELT andet at have to katte og så killinger, de slås jo som jeg ved ikke hvad! -what Jeg får virkelig dårlige nerver af det, men vores lille pige er vist en værre dramaqueen, for hun piver, men angriber lige bagefter, snydepels :klapper:

Lige nu ligger Jasse og spinder ved siden af mig, men Simse er ved at undersøge vores plastikblomster :klapper:

Vi er SÅÅÅÅ glade herhjemme! :inlove: Prikken over i’et bliver, når vi skal høre Simse spinde for første gang, det har vi endnu tilgode :kryds:

Tillykke med de to små :smiley: :smiley:

Tak Eife! :smiley:

:flag:Stort tillykke med dem:flag:Glæder min til se billeder

Tillykke med dem, ved hvordan det er og vente - min misling kommer hjem i morgen. Du må endelig vise os billeder af dem

MVH
Gitte

Tak skal I have :wehuu:

Jeg har lige overført billeder til computeren, eller det vil sige, jeg kan ikke finde dem! -what Jeg håber virkelig, min kæreste kan finde dem frem i morgen, for jeg har allerede slettet dem fra kameraet! :ked: Og jeg ville lige til at sende en håndfuld til sælger! :frowning:

Et stort tillykke med mislingerne jeg håber snart der kommer billeder :slight_smile:

Det lyder bare dejligt:inlove: Stoort tillykke med de to skønheder :flag:, jeg har jo været inde og kigge lidt på dem, nøøøøj de er dejlge:):hjerte:

Tillykke med dem :thumbup:

[quote=DK Sacala;426534]Tillykke med dem, ved hvordan det er og vente - min misling kommer hjem i morgen. Du må endelig vise os billeder af dem

MVH
Gitte[/quote]

Åh ja, det er så hårdt at vente på at de små skal blive store nok :tihi:
Hvilken slags kat skal du så have? :slight_smile:

[quote=Minnie;426539]Tak skal I have :wehuu:

Jeg har lige overført billeder til computeren, eller det vil sige, jeg kan ikke finde dem! -what Jeg håber virkelig, min kæreste kan finde dem frem i morgen, for jeg har allerede slettet dem fra kameraet! :ked: Og jeg ville lige til at sende en håndfuld til sælger! :([/quote]

Årh øv. Hvor træls.

Tillykke med dem :slight_smile:

Men STOP med at lege med dem, når det egentlig er sovetid! Ellers får vi snart et indlæg om at I aldrig kan sove for dem :wink: Ignorer dem, det er altså helt okay! Det er meget værre at skulle vænne dem af senere, når I er ved at gå til af træthed også.

Ih, stort tillykke med de dejlige mislinger! :hjerte:
Det lyder som om I allerede har det super hyggeligt sammen! :inlove:

Jeg håber du finder ud af det med billederne. :kryds: Jeg glæder mig til at se dem!

[quote=Eife;426550]Åh ja, det er så hårdt at vente på at de små skal blive store nok :tihi:
Hvilken slags kat skal du så have? :)[/quote]
Han er skam stor nok s Det er en 4½ år gammel dreng fra vores opdræt som der i morgen vender hjem, er rigtig spændt på igen og se ham. Han er norsk skovkat.

MVH
Gitte

Gitte - Aah! Ja, så behøver du vist ikke vente på at han bliver 12 uger -høhø

Dejligt at du endelig fik dem hjem :slight_smile:

Tillykke med de 2 MCOer

Tak skal I have! :smiley:

Jaah, hvornår ser vi billeder? :smiley:

Tillykke med dem - må de hærge dig i mange, mange år.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: