SÅ er den her - dommerfordeling Kolding!

http://katteklubben.com/index.php?SectionID=810&WebsiteID=1&LanguageID=1

Hehe, jeg nåede det før Annie :tihi:

Nå… Jeg har gået og været lidt ked af ikke at have haft mulighed for at melde Thane til… Efter at have set hvem der skal dømme MCOgr I er jeg faktisk glad for ikke at have spildt de penge! :slight_smile:

Max skal op til Lone Lund og Cherry skal til Mario Ottino.

Spændende :S

:stuck_out_tongue:

Bugatti skal til Anne Køhn og Fisen til Mario Ottino - spændende :slight_smile:

Hvis Fisen kan se RIIIGTIG rå ud, så bliver Mario begejstret. Han elsker rå misser:rock:

Fisen - rå? Ha :tihi: Han kan kun se sød og nuttet ud :høhø:

måske er jeg blind - hvem har sia f ?
mit kuld har desværre konkurrence- men til gengæld hos en dejlig dommer så det er jo fint.

[quote=kira v;468861]
mit kuld har desværre konkurrence- men til gengæld hos en dejlig dommer så det er jo fint.[/quote]

Hvorfor desværre? :?

Der er da ikke noget ved at vinde hvis man ikke har konkurrence og
alle og enhver kan jo få BIS kuld, hvis man er det eneste kuld til stede…

Vi skal op til følgende dommer

Lørdag

Garfield : Lone Lund

Søndag

Bigger: Lone Lund

Windsor : Hanne Sofie Sneum

Cody & Orulo : Alexey Shchukin

Cooper & Spike : Lone Lund

Lovely : Mario Ottino

Lulu : Anne Køhn

annie : fordi de ikke er specielt ens s

Nå, Athea skal op til Lone Lund i morgen - Edit: næ, det er n 22 og as 22. Hvor mon ns 22 så er? Eller er det bare en tastefejl mon?

Ah, jeg er blind. Athea skal op ved Hanne Sofie Sneum, det bliver hyggeligt tror jeg, hende har jeg ikke haft før, men synes hun virkede flink i Brejning (gik steward ved dommeren ved siden af)

Og Jako hos Charles Spijke på søndag.
Nogen der kender ham? :slight_smile:

[quote=Eife;468882]

Og Jako hos Charles Spijke på søndag.
Nogen der kender ham? :)[/quote]
Synes han er en behagelig mand, også når jeg hørt 150 gang at Spike havde den flads top som han havde set i meget langt tid , og det kunne hans mega super boks endda ikke væge op :tihi:

Noel - Jamen det lyder da meget godt, det får Jako nok også at vide at han har - minus mega super boks, dog -høhø

Ha Ha det skal du nok det er en af hans kæpheste.

Bowie skal også til Charles Spijker, mærkeligt nok, da han også er gr. III :tihi: Jeg har så ønsket ham, så for en gangs skyld er mit ønske blevet opfyldt :yah: - jeg har dog ingen idé om, hvorvidt det lover godt eller skidt for Bowies chancer i konkurrencen, for jeg aner ikke hvordan han dømmer … men jeg kan godt lide hans tag på kattene og som person er han rigtig rar! :slight_smile:

Jamen så kan det da være vi ses for Junior skal pudsigt nok også op hos Spijker i MCO grp. III :høhø: