Så er den her endelig

Kattehandleradvarselsfolderen. :thumbup:
Jeg fik trykt 400 styks igår og den er lavet i A5 format, så det er en lille fin nuttet folder. :ups:
Charlotte’s Balut (ham den skøøønne røde dreng) pryder bagsiden så man ender med at se hvordan det BØR være. Jeg HAR fået tilladelse af Charlotte (og Balut) :tihi:
De resterende billeder er taget steder hvor intet dyr burde være. :prut:
Lidt parakdoksalt at et af dem nu er ophørt, men det er blot glædeligt.
Derfor har folderen nu alligevel sin berettigelse, for det er jo uden tvivl ikke det eneste selvom det i sin ulækrehed var unikt.:mad:
Jeg håber folk tager godt imod den, for den har kostet tid og den er gjort udfra det ene synspunkt, at kan man advare medmennekser der ikke har den viden vi har herinde, så de ikke får de samme oplevelser som vi har set mange få de steder dyrene ikke burde findes, så er meget opnået :ok:
Hvis man vil hjælpe med at få den vidt omkring så mailer man mig blot på
[email protected]
Dog går der lige nogle dage, for jeg skal have rettet i den…desværre har jeg ikke set mit telefonnummer er skrevet forkert, så jeg skal have rettet 400 styks. :thumbdown: dumme MIG :argh:
Brita, på vegne af kattetrivsel og aktive dyrerettigheder

Flot arbejde Brita - du er en guttertøs!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg vil gerne lægge dem rundt omkring - send bare en stak.

MVH

Kære dejlige Brita…:wehuu:

Joh…ingen tvivl - du er et usædvanligt menneske :hjerte:

Åååhh hvor er det bare super Brita :wehu::wehu::klappe:-ROCK

Jeg har sendt en mail til dig.
Knus Elin

tror da også godt at svendborg kan bruge et par foldere.ss

I mailer mig bare Jeres adresser alle I der vil videreformidle folderen.
Brita
nb…har din adresse Ronja…duer jo en nullerputperson :tihi:

Jepper ss

Og hvor ÆLSKER mine katte dig for de senge, vi har lige modtaget dem, og de nåede kun at stå urørte i 2 min…de vil hellere ligge i nullerputtesengene end de gider deres papkasse (som de ellers havde stjålet fra mig)ggg

Du må også gerne sende nogen til Vejen :slight_smile: Jeg kan godt rette dit telefonnr. i dem, du sender til mig, hvis du skriver, hvad det skal rettes til.

Har du stadig adressen?

Jeg kunne godt have en stak liggende i min stand, når jeg ta’r på udstilling :ok:

[quote=Miff;149338]Du må også gerne sende nogen til Vejen :slight_smile: Jeg kan godt rette dit telefonnr. i dem, du sender til mig, hvis du skriver, hvad det skal rettes til.

Har du stadig adressen?[/quote]
Jeps…du er jo også en nullerputperson…så jeg har adressen i min lille nullerputbestillingsbog.
Jeg retter nu selv og folder dem…jeg er lidt underlig, men noget halv gjort kan jeg ikke hitte ud af at sende:tihi:

Det ville bare være SÅ supergodt :ok::ok::ok:…sender en stak så hurtigt tiden tillader

Skulle der nu sidde nogle der gerne vil se folderen, kan man beskue vidunderet her;
http://galleri.kattetrivsel.dk/#10.0

det er jo en folder og der er ikke sidetal på, så når man ser den sådan her, ser den lidt mærkelig ud, med forside og bagside ved siden af hinanden :slight_smile:

forsiden er “hvid kat” og "advarsel mod kattehandlere,
side 2 øverst “kattehandlere” nederst “hjælp os”
side 3 “billede” og “sygdomme”
side 4 “at støtte kattehandlere”
side 5 “det nye hjem” og billede
side 6 “få flere oplysninger her”

Brita kan vi ikke få nogle til at ligge på vores bure til udstillingen i Hornslet?

Et supergodt og flot initiativ!

Ja, jeg er selvfølgelig også med på at få den ud i omgivelserne her :slight_smile:

DEJLIGT…sender en stak en af dagene :ok:
Ham Balutmusen er bare SÅ flot og stiller VIRKELIG tingene i relief:pote:
Jeg vidste i samme sekund jeg så billedetdet ville blive det der kom til at pryde bagsiden…det er ganske enkelt perfekt:rock:
Har delt den første folder ud iaften. En kattegalebruger besøgte mig på min biblioteksvagt og hun fik lige en enkelt folder med…den var med nede i udlånet fordi min chef skulle se den

Flot arbejde Brita :thumbup:

SÅ…er alle folderne foldet og rettet i, så der ingen fejl er :ups:
Fylder en postkasse lige om lidt med alle kuverterne.
Er der flere der melder sig som uddelere, går der lige nogle dage.
Jeg har nemlig KUN 30 styks tilbage som mine egne dyrlæger skal have OG så lige en dyrlæge mere i området -fin
Brita