Så er den her endelig

hvis du ikke har nogle der deler ud i holstebro må du gerne reservere en stavl til mig… Så hænger jeg dem op og aflevere dem ved biblioteket, dyre tings forretninger og dyrelæger i holstebro. jeg tænkte på om man kunne lave en plakat i A4 som man kunne vedlægge eller hænge op ved dyrelæger og dyreforretninger for jeg har snakket med en der handler dyreting om det (dog for et stykke tid siden) men jeg tror godt at der er nogle der gerne ville havde den hængende permanent (eller til der bliver lavet en ny udgave)

ps kan du ikke tage min bunke med til studiekreds herning

God idè…jeg tager en stak med til alle de der vil være foldepiger og drenge :tihi:
Den er kun lavet i foldeudgave, men kunne måske laves som plakat også…det arbejdes der lige på :ok:

Jeg synes det er en fin lille folder :ok:
Måske kunne jeg godt have savnet en lille tekst på bagsiden, for at fortælle, at netop dette foto skiller sig ud. Kan være det er indlysende for os, at katten er elsket i forhold til de øvrige, men jeg er ikke sikker på, at udenforstående ser det sådan.

Hvor stort et oplag er det trykt i?

Over billedet står der “vi arbejder for sundhed og trivsel”
Det harmonerer med billedet, syntes jeg, for katten ligner en million og kysset han får er alverdens trivsel værd :wehuu:
Hende der har lavet grafiken mente (og med rette) man bør afslutte med noget positivt, og det er Balut-billedet om nogen :ok:

Ind til videre 400 som er sendt ud i verden for 1 time siden. Og der kan laves liiige så mange der skal til.

Super :ok:
Synes faktisk I skal maile hovedklubberne og spørge om de ikke har lyst til at have dem liggende i indgangen på udstillingerne.

Hej Brita,

Jeg hjælper gerne med at printe dem hvis du skulle ha lyst til det, arbejder trods alt for et firma der producerer og sælger den slags, så kan bare kalde det test print på nogle af vores nye dejlige maskiner :smiley:

Hvor er de bare flotte. -thumbs

[quote=Vivi_Fletcher;151388]Super :ok:
Synes faktisk I skal maile hovedklubberne og spørge om de ikke har lyst til at have dem liggende i indgangen på udstillingerne.[/quote]
Det var faktisk ingen dårlig ide (læs: en supergod ide)
Det vil jeg da lige gøre…kattehandlere er jo på alle måder den diamentral modsætning til det en katteudstilling står for :rock:
TUSIND tak for den gode idè :ok:

[quote=FallenAngel;151425]Hej Brita,

Jeg hjælper gerne med at printe dem hvis du skulle ha lyst til det, arbejder trods alt for et firma der producerer og sælger den slags, så kan bare kalde det test print på nogle af vores nye dejlige maskiner :D[/quote]
Det må du meget, meget gerne.
Det gør ikke noget hvis det er i A5-størrelse—A4 er også OK
Brita

Så har jeg modtaget en stak foldere :ok: … næste projekt bliver, at huske at få dem med på næste udstilling :fløjte: