Så er den sikker

mine smukke Tortie pige Jessica er drægtig -wehu -wehu -wehu
hun skulle meget gerne nedkomme omkring d. 7-8
Ihh hvor jeg glæder mig…
det er Glaukos der skal være far…

her Jessica

en af hendes ynglings sove steder…

og så den stolte far

Uha hvor spændene, og sikker nogle lækrer forældre, det kan da kun give lækrer killinger. -love

Spændende… -høhø Men den 7.-8. august ikke? eller senere… :? Blir i hvert fald spændende at se… :smiley:

Smiler, jep hun er en grim smuksak… og han er bare en grim lækker stor hankat

Takker… ja, der kan da ikke kommet andet end smukke killinger

Tillykke Hanne.
Bli´r spændende at se hvad de to kan lave af smukke killinger.

Ups d. 7/8 og jep den i august

-bananer -bananer -bananer -bananer

Det lyder rigtig spændende :smiley: :smiley:

Lækker tøs - som garanteret får nogle jævlens lækre mislinger -bravo [oregonian_bear9.gif]

Ihhh hvor er det spændende, jeg vil klart følge spændingen hele vejen -love -love -love

Nej hvor spændende…glæder mig til at se resultatet de to smukke missers møde… :smiley:

Hvor er det sændene…glæder mig til at se de små lækre trolde der kommer ud af det -forelsket -forelsket

Det bliver spændene Hanne og jeg håber på en masse tortietøzer til dig, vil elske og se en kombination af de to skønne katte -love

MVH
Gitte

IIIH, det bliver spændende Hanne -weee -weee -weee
Glæder mig til at se hvad der kommer ud af denne kombination [smilie=hate-tunz.gif]

TILLYKKE [oregonian_bear9.gif]

jeg glæder mig også helt vildt… Da det den ene ikke har, har den anden…

-forelsket -forelsket -forelsket

Lækkert -thumbs Så kan der jo kun komme GULD ud af det -love

Lækkert -thumbs Så kan der jo kun komme GULD ud af det -love[/quote]

nemlig… Jesica er en mellem kat kat og Glaukos en stor og tung dreng… jessica har en ret så god hage… glaukos har store øre… så jep, der ka kun komme guldklumper fra de 2

Denne smukke og ret så dejlige missemor, er blevet mormor til 4 små dejlige troldebørn 3 tortie piger og en rød(cream) dreng…
-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket årh altså det er hendes røde med hvidt datter som hedder Cayenna der har fået killinger i går… årh, jeg glæder mig til at se de små… og deres smukke mor

Denne smukke og ret så dejlige missemor, er blevet mormor til 4 små dejlige troldebørn 3 tortie piger og en rød(cream) dreng…
-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket årh altså det er hendes røde med hvidt datter som hedder Cayenna der har fået killinger i går… årh, jeg glæder mig til at se de små… og deres smukke mor[/quote:1qephai1]

TILLYKKE mange gnge til mormoren. kan det tænkes der blover taget billeder når du skal å besøg, som vises her inde :slight_smile: :slight_smile: :smiley: