Så er der billeder af kræene

Her er Obelix

Her er Le-Ander alias tåbeligheden-høhø

og så lige den sidste fars dreng Alias Cocu

uhhh ved ikke hvem der mest lækker:?

Men smoken vinder nok lidt, da jeg er vild med den farve-thumbs
Men de er alle 3 rigtig smukke-forelsket

Skønne og smukke misser -love -love -love -love

-forelsketnøjjjjjjjj…sorte misser-savle…det siges, at jeg har en svaghed for den farve-tihi

Der var de jo de skønne, dem kommer jeg snart og nusser pels løse, hvis de altså vil nusses pels løse hæ hæ :smiley:

[quote=PiaH;56064]Der var de jo de skønne, dem kommer jeg snart og nusser pels løse, hvis de altså vil nusses pels løse hæ hæ :D[/quote] så er det da kun Obelix og Cocu du kan gøre det på.Leander er jo lidt pelsløs lige for tiden-høhø-høhø-høhø

Okay, men så gør jeg det på dem -høhø

Flotte katte!

-forelsket Ham der Le-ander minder så meget om min Charlie i øjnene, men man skal ikke tage fejl af dem. De ved godt at de er rigtig dejlige -forelsket

[quote=birtheras;56189]-forelsket Ham der Le-ander minder så meget om min Charlie i øjnene, men man skal ikke tage fejl af dem. De ved godt at de er rigtig dejlige -forelsket

[/quote] selv om de er dejlige og ser søde ud så bedrager skindet,ham her er den største bisse på 4-pote

Han er en rigtig “MUS”, er han. -forelsket
Og han er ydermere dyy¨gtigtyyyy2TTTTTTT…SIGARIAH, GÅ VÆK -høhø
Brita -love

De er skønne alle 3 - men Obelix har et helt utroligt blik… -wehuu

Ham Obelix da bare en rigtig lækkersak. -love-love-love-love

Uhmmm dejlile billeder dejlige misser-høhø Altid skønt med lidt Maine spam.

så må i to jo hellere få det sidste nye billede af ham:)

hvor er de skønne gerner :slight_smile: jeg er pjattet med tåbeligheden… han ser bare SÅ pragtfuld ud!!!

Rigtig fine misser.

Tak skal i have, i er nu så søde:p

Hvor ser de dejlige ud Gerner… Le-ander er bare så flot. (behøver jeg at sige at jeg er vild med sort smoke)

[QUOTE=birtheras;56189]-forelsket Ham der Le-ander minder så meget om min Charlie i øjnene, men man skal ikke tage fejl af dem. De ved godt at de er rigtig dejlige -forelsket

[/QUOTE]

Og hold da op - bor Nanoq TO STEDER???!!!

Hold op han ligner Nanoq mand! Håber ikke han er lige så fjollet og manipulerende!