Så er der burmeserkillinger

Hvis du nogensinde kommer til Sjælland, er du meget velkommen :smiley:

1 Synes om
1 Synes om

Hvor er de skønne, Mette :hjerte:

Kunne måske være en mulighed?

Ellers er jeg ret vild med “Edwina’s Affair”, men det henfører jo ikke til farve.

1 Synes om

Den brune dreng kan jeg næsten regne ud, hvem er - men hvordan i alverden kan du se, at de to lyse har to forskellige farver? Er det på ørerne? De ser akkurat ens ud på billedet.

1 Synes om

Den lilla er næsten hvid - pt. over det hele - og den creme er mørkere. Det er lidt som at se forskellen mellem hvid og råhvid :slight_smile: Eftersom jeg så ham i våd tilstand ved jeg også, at han dér var tydeligt lys abrikosfarvet.

4 Synes om

Jeg er også selv ret vild med det navn - og der er i det hele taget mange spøjse drinksnavne, men det er bare ikke alle, jeg kan få til at passe til en kat :slight_smile: Men det er jo heldigvis heller ikke noget, der haster.

2 Synes om

Måske Eau de Lavender til den lilla pige? :smil:
Espresso ‘n’ Smoke lyder godt til den brunmaskede, men ellers måske Edelweiss Negroni? Genetisk set er grund farven jo sort :hoho:
Måske
Elixier and Ginger til den creme?

1 Synes om

https://fb.watch/eZWf0WP5L_/

Killingerne er idag 1 uge gamle og har i den grad taget på siden fødslen :hjerte: Deres fødselsvægte var ikke overvældende (66-76 gram), men de har alle taget revanche og vejede her til morgen 161-167 gram!)

Der er også endelig (jeg plejer at være meget hurtigere) fundet navne til dem alle :smiling_face_with_three_hearts:

Hunkillingen hedder Templebar Eye Candy
Creme hankilling hedder Templebar El Koko Loko
Brun hankilling hedder Templebar Eager Beaver (med tanke på hans rundture i fødekassen kunne det bare ikke være andet, da jeg hørte det)

13 Synes om

De er så lækre :heart_eyes: Jeg tænker sådan på hvordan Sugieh også har været “Mormor” her i huset, men det er lige før din lægger mælk ned :heart:

3 Synes om

Det er jeg faktisk meget overrasket over, at hun ikke har gjort endnu :hjerte:

4 Synes om

Hold nu > beep<, hvor ser det hyggeligt ud…! :heart_eyes_cat:

2 Synes om

Alle killingerne har nu åbnet øjnene helt - men ham her var hurtigst :hjerte:

24 Synes om

En lille hyggestund i fødekassen :hjerte:

23 Synes om

Åhr :smelter:

1 Synes om

Og vi har en udbryderdronning - jeg var først usikker på, hvem der havde placeret en killing under min seng, men jeg tror sgu, hun er kommet ud af kassen selv, for det var samme killing to gange :rock: Så nu er der sat plexiglasforhindring op hele vejen på tværs af badeværelset. Til gengæld betyder det, at de kan få lov at komme ud og rende på badeværelsesgulvet lidt.

13 Synes om

Lidt nye billeder af killingerne, der er alt for aktive efter både mors og mormors mening :smiley:

Templebar Eager Beaver

Templebar El Koko Loko

I baggrunden Templebar Eye Candy

25 Synes om

Selvom de ikke nødvendigvis er helt renlige endnu, har jeg måttet overgive mig og acceptere, at de altså har det meget bedre i soveværelset end på badeværelset. Cocky har den seneste uge stresset helt vildt over, at jeg blandede mig, men er nu totalt afslappet - bortset fra, når de render ud af soveværelset og forsøger at nå terrassedøren. Der ER dog grænser!!

De er 5 uger i morgen og hvis nogen skulle være interesseret i en underholdende race, så er begge drenge stadig ledige :stuck_out_tongue: Pigen, som klart er den pæneste i kuldet, er reserveret af en ny burmeseropdrætter i England.

11 Synes om

Koko og Candy er da åndsvagt nuttede :wehuu:

2 Synes om

Ja, de har begge lidt ekstra fluffy babypels i forhold til Beaver :hjerte:

2 Synes om

Jeg synes, at Loko har et fantastisk udtryk. :smiling_face_with_three_hearts: Skønt billede! :grin: